  • 11. Data: 2012-11-20 19:40:56
    Temat: Re: Było, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-11-20 19:02, Artur Maśląg pisze:
    [..]> Wiesz, część pewnie tak. Tutaj mam takie zdanie z tego materiału:
> [...]
    > dni. Kiedy stwierdzimy, że poprawia się stan bezpieczeństwa, będziemy zmieniać
    > lokalizacje - mówi Niżniak.
    > </cite>
    >
    > Jak oni chcą ocenić poprawienie się stanu bezpieczeństwa przez kilka
    > dni? Z fusów? Ludzie moment się zorientują, że są "kaskady", uspokoi
    > się i po chwili wróci do "normy". Skuteczność to można po wielu
    > miesiącach sprawdzać, a nie po kilku dniach. Stały rejestrator zapewnia
    > stałość i pewność, że tam będzie spokojniej i bezpieczniej. Może mają
    > problem z argumentacją i stąd pomysły na "kaskadę"?

    Będą sprawdzać poprawienie się stanu bezpieczeństwa przez ...
    spadek wystawianych mandatów ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+

  • 12. Data: 2012-11-20 19:42:50
    Od: <9...@1...194250.invalid> (Tom N)

    Artur Maśląg w

> [...]
    ejska-zapowiada-przykrecimy-srube-piratom,67557.html
    >>> radiowozy. Kto nie zwolni, może złapać nawet 3 mandaty. "

    > Nie doczytałem, że to radiowozy - jakiś zmęczony jestem. No, ale
    > już śpieszę z pomocą (to co napisałem podtrzymuję) ;)

    Nie chciało mi się przeklejać, żeby DoQa uzupełnić, ale widzę, że jest
    potrzeba:
    "Czym są kontrole kaskadowe? Wyobraźmy sobie Wisłostradę obok pomnika
    Sapera. Na 500-metrowym odcinku tej drogi straż miejska chce ustawić na
    przykład 3 radiowozy."

    > Jest, z Wilanowską, z Trasą Łazienkowską, z Ludną.

    Ale to raczej nie jest 500 metrowy odcinek obok SAPERA, google pokazuje tak:
    <http://maps.google.pl/maps?saddr=Solec&daddr=Solec&
    hl=en&ll=52.229666,21.041801&spn=0.007163,0.019505&s
    ll=52.226538,21.040696&sspn=0.001791,0.004876&geocod
    e=FZL6HAMd5g9BAQ%3BFTjpHAMdlRZBAQ&t=h&mra=dme&mrsp=1
    &sz=18&z=16>

    A i owszem, mogą się zgodnie z przepisami ustawić przy SAPERZE, oraz mniej
    niz 500 metrów, za/przed Górnośląską/Wilanowską, ale najlepiej w nocy, żeby
    mogli na trzy razy, bo w dzień to tam ciężko jechać więcej niż 80+.
    Przy SAPERZE to było ulubione miejsce, gdy na 7 było jeszcze 50, jakoś po
    podniesieniu do 70 zniknęli szybciutko -- interes był mało opłacalny?

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2012-11-20 20:12:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-20 19:42, (Tom N) pisze:
> [...]
    > "Czym są kontrole kaskadowe? Wyobraźmy sobie Wisłostradę obok pomnika
    > Sapera. Na 500-metrowym odcinku tej drogi straż miejska chce ustawić na

    Nie, nie ma takiej potrzeby. Widziałem co było napisane i słyszałem
    co było powiedziane. Jak znam medialne opowieści, to za chwilę się
    okaże, że to nie 500, a 1500 itd. Spoko. Miał być materiał to jest.
    Myślisz, że czemu z taką "radością" reaguję na emocjonalne reakcje
    niektórych, po głupawych wypowiedziach medialnych?

> [...]
    ll=52.226538,21.040696&sspn=0.001791,0.004876&geocod
    e=FZL6HAMd5g9BAQ%3BFTjpHAMdlRZBAQ&t=h&mra=dme&mrsp=1

    Widzisz, ja z natury nie czepiam się szczegółów, a jak widzę takie
    wypowiedzi to z założenia mam do nich spory dystans oraz posiadam
    stosowną wiedzę w tej materii :) Stąd też komentarz, że zmieszczą się
    w "rozporządzeniu". Komentarz wynika wprost z wiedzy oraz znajomości
    realiów.

    > A i owszem, mogą się zgodnie z przepisami ustawić przy SAPERZE, oraz mniej
    > niz 500 metrów, za/przed Górnośląską/Wilanowską, ale najlepiej w nocy, żeby
    > mogli na trzy razy, bo w dzień to tam ciężko jechać więcej niż 80+.

    Potwierdzasz to co napisałem wcześniej.

    > Przy SAPERZE to było ulubione miejsce, gdy na 7 było jeszcze 50, jakoś po
    > podniesieniu do 70 zniknęli szybciutko -- interes był mało opłacalny?

    Widzisz, 70 się pojawiła po przebudowaniu skrzyżowania z Wilanowską, co
    zawdzięczamy oczywiście "znienawidzonemu" Galasowi.

  • 14. Data: 2012-11-20 20:26:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-20 19:40, Przemysław Gubernat pisze:
    > W dniu 2012-11-20 19:02, Artur Maśląg pisze:
    > [..]> Wiesz, część pewnie tak. Tutaj mam takie zdanie z tego materiału:

    > Będą sprawdzać poprawienie się stanu bezpieczeństwa przez ...
    > spadek wystawianych mandatów ;-)

    Taaa, w przeciągu tygodnia :> Rejestratory w Tarczynie czy na
    skrzyżowaniu Sobieskiego/Sikorskiego dały doskonałe efekty w zakresie
    poprawienia bezpieczeństwa ruchu - tak samo będzie z tym żółtkiem na
    Puławskiej (DC). W dzisiejszych czasach nie ma problemów z komunikacją
    (CB, Yanosiki, telefony od przyjaciela), więc sensowność akcji
    "tygodniowych" sprowadza się do złapania przypadkowych osób i debili.
    Nie no, oczywiście jestem za wyłapywaniem debili, ale oni i tak
    wpadną przy działaniach długofalowych. Pozostają jednak co, którzy
    regularnie wprowadzają zagrożenie w ruchu drogowym, ale sprawnie
    unikają "namierzenia".

  • 15. Data: 2012-11-20 21:12:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 16:46:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Ciekawe co na takie działanie powie sąd?

    A co ma powiedzieć?
    Nie ma w KK punktu z którego mozna skazać strażnika który to wymyślił, to
    strażnicy tak będę robić lejąc na obowiązujące prawo.

    Straż nie wyśle 3 mandatów, bo jeszcze by kierowca do sądu poszedł, sąd
    uznał je za jedno wykroczenie, a grzywną zasilił karb państwa a nie gminy.
    Gmina wyśle mandaty pojedynczo (tak jak Bialy Bór), dopiero po zapłacaniu
    pierwsze wysyłają drugi, a po zapłaceniu drugiego trzeci.

    Kierowca wtedy nawet jak pójdzie do sądu i sąd uzna że wykroczenie było
    tylko jedno, to pierwszy mandat już leży bezpiecznie w kasie gminy.

  • 16. Data: 2012-11-20 21:15:01
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-20 17:10, DoQ pisze:

> [...]
    > radiowozy. Kto nie zwolni, może złapać nawet 3 mandaty. "
    >
    > A gówien jak nie pilnowali tak nie pilnują...

    co jakiś czas słyszy się różne zarzuty pod adresem "fotoradarów" i w
    różny sposób negowane jest ich użycie (dawno temu ustawodawca dopatrzył
    się że SM nie może na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów robić
    fotek, teraz ITD nie jest stroną w postępowaniach etc.)
    Ja się zastanawiam dlaczego jeszcze nikt nie dowiódł że używanie
    fotoradarów robiących fotki o przodu jest nie zgodne z konstytucją a to
    z powodu różnego traktowania uczestników ruchu drogowego jakim są
    samochody i motocykle. Przecież przez brak przedniego nr rejestracyjnego
    na motorze, takie zarejestrowane wykroczenie zawsze pójdzie do kosza -
    dzięki czemu motocykliści zawsze są uprzywilejowani.
    Pewnie nie ta grupa dyskusyjna ale jestem ciekaw opinii czy w ogóle ma
    to sensu i w jaki sposób tego dowieść.
    P.S.
    Nie dupy żal mi nie ściska, bo sam mykam też na motorze. A dwa fotki z
    radaru nigdy nie dostałem a jeżdżę po Polsce ca. 55000 km rocznie.

  • 17. Data: 2012-11-20 21:15:13
    Od: <8...@7...211513.invalid> (Tom N)

    Artur Maśląg w

    > Myślisz, że czemu z taką "radością" reaguję na emocjonalne reakcje
    > niektórych, po głupawych wypowiedziach medialnych?

    :D

    Medialne doniesienia są tej samej jakości co doniesienia o wizytach u
    KOMENDANTA

    A nie HGW? ;-)

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2012-11-20 21:47:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 20 Nov 2012 19:42:50 +0100, <9...@1...194250.invalid> (Tom
    N) wrote:

    >Przy SAPERZE to było ulubione miejsce, gdy na 7 było jeszcze 50, jakoś po
    >podniesieniu do 70 zniknęli szybciutko -- interes był mało opłacalny?

    Już kiedyś pisałem. Na DK7 w Pamiątce było 50 km/h - policja stała
    chyba codziennie. Podniesli na skrzyżowaniu do 70 km/h - znikli.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2012-11-20 21:59:41
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: jerzu Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 20.11.2012, 21:47:00

    > Już kiedyś pisałem. Na DK7 w Pamiątce było 50 km/h - policja stała
    > chyba codziennie. Podniesli na skrzyżowaniu do 70 km/h - znikli.

    No to w końcu wyjaśniło się pewne niedopowiedzenie. Gdzie się człowiek
    nie obejrzy tam słyszy, że prędkość zabija - teraz przynajmniej wiadomo
    jaka: zbyt mała.

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság

  • 20. Data: 2012-11-20 21:59:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-20 21:15, (Tom N) pisze:
    > Artur Maśląg w

    > :D
    >
    > Medialne doniesienia są tej samej jakości co doniesienia o wizytach u
    > KOMENDANTA

    Tak, w sporym skrócie tak ;)

    > A nie HGW? ;-)

    Czy ja wiem? Galas jest dłużej i sumie to on tak średnio się polityką
    interesuje. Wrzasków sporo, ale nikogo lepszego nie znaleźli? Nawet z
    klucza partyjnego?