  • 1. Data: 2012-11-19 23:39:02
    Temat: Co na rdzę ?
    Od: "rr" <dd@ee>

  • 2. Data: 2012-11-20 00:42:42
    Temat: Re: Co na rdzę ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 3. Data: 2012-11-20 00:50:42
    Od: "rr" <dd@ee>

    Brunox itp.
    Pozd.

  • 4. Data: 2012-11-20 01:11:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** rr pisze tak:

    > A cos bardziej profesjonalnego ?

    wyrosłem już z profesjonalnych ;)

    ta jedynka fantastycznie trzyma się na felgach.

    głowne kryterium - żeby rdza znowu nie wylazła.

    a silikonem tam gdzie mniej widać.

    szpachlujesz jak szpachlą, cienko, jednym pociągnięciem
    potem zwalczasz w sobie chęć poprawiania, dotykania tego.

    Jak wyschnie dobrze, możesz upiększać dalej.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-11-20 04:40:59
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-11-19 23:39, rr pisze:
    > Witam,
    >
    > Co na rdzę, a potem jaką zaprawkę.
    > Pozdr.

    Szczotą albo flexem do blachy, potem Feurtan (czy Fertan - jakoś tak),
    potem szpachla, papierki wodne 800, 1200, 2000, podklad i lakier
    wlasciwy, 2000, polerka pastą tempo, mycie i wosk.

    Ja tak zrobilem wlasnie, ciekawe ile wytrzyma :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 6. Data: 2012-11-20 08:19:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > wlasciwy, 2000, polerka pastą tempo, mycie i wosk.
    >
    > Ja tak zrobilem wlasnie, ciekawe ile wytrzyma :)

    Też tak komuś wiele lat temu zrobiłem. Wyszło jak z fabryki. Właściciel
    zapytał: a ile gwarancji na to dajesz? 2 tygodnie odpowiedziałem. 14
    dni. Weź sobie te słowa do serca wątkotwórco.

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-11-20 08:54:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-20 08:19, ToMasz pisze:
    > 2 tygodnie odpowiedziałem. 14
    > dni. Weź sobie te słowa do serca wątkotwórco.
    Wytrzymało tyle? :-)

    Maciek

  • 8. Data: 2012-11-20 09:47:36
    Od: Robson <r...@...pl>

    On 2012-11-19 23:39, rr wrote:
    > Witam,
    >
    > Co na rdzę, a potem jaką zaprawkę.
    > Pozdr.
    > M...

    Najlepszy puder dla dzieci Bambino. Sprawdza się równie rewelacyjnie co
    w przypadku otwartych złamań.

  • 9. Data: 2012-11-20 10:09:12
    Od: "rr" <dd@ee>

    Ten neokor jaki ma kolor po pomalowaniu ?

    Pozdr.
    M...

  • 10. Data: 2012-11-20 10:20:16
    Od: "rr" <dd@ee>