  • 21. Data: 2012-11-20 22:02:59
    Temat: Re: Było, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-20, Marcin Jan <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > się że SM nie może na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów robić
    > fotek, teraz ITD nie jest stroną w postępowaniach etc.)
    > Ja się zastanawiam dlaczego jeszcze nikt nie dowiódł że używanie
    > fotoradarów robiących fotki o przodu jest nie zgodne z konstytucją a to
    > z powodu różnego traktowania uczestników ruchu drogowego jakim są
    > samochody i motocykle. Przecież przez brak przedniego nr rejestracyjnego
    > na motorze, takie zarejestrowane wykroczenie zawsze pójdzie do kosza -
    > dzięki czemu motocykliści zawsze są uprzywilejowani.

    Nie histeryzuj ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200 bez rejestracji z przodu

  • 22. Data: 2012-11-20 22:06:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 20 Nov 2012 21:59:41 +0100, Lort <b...@g...w.ua>
    wrote:

    >No to w końcu wyjaśniło się pewne niedopowiedzenie. Gdzie się człowiek
    >nie obejrzy tam słyszy, że prędkość zabija - teraz przynajmniej wiadomo
    >jaka: zbyt mała.

    To nie tak. Wcześniej jadący 70/50 był "wiozącym śmierć". Teraz 90/70
    jest OK ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2012-11-20 23:36:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 22:06:31 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Tue, 20 Nov 2012 21:59:41 +0100, Lort <b...@g...w.ua>
    >
    > To nie tak. Wcześniej jadący 70/50 był "wiozącym śmierć". Teraz 90/70
    > jest OK ;P

    No i bardzo dobrze - 50 to za wolno, ale 90 za szybko ... fotoradar i limit
    70 to wlasciwe rozwiazanie, szczegolnie ze 79 tez mozna :-)

    J.

  • 24. Data: 2012-11-21 07:19:42
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-20 22:02, AZ pisze:
    > Nie histeryzuj ;-)

    Zaraz histeryzuj. Zgodnie z POprawnością nie może być przecież
    dyskryminacji. Skoro gejowstwo można traktować jak ludzi to i
    motocyklistom też należy się ;-)

  • 25. Data: 2012-11-21 09:52:12
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > " Nie trzeba obstawiać całej Warszawy fotoradarami. Wystarczy "przykręcić
    > śrubę" na niektórych odcinkach - mówi Monika Niżniak ze straży miejskiej. I
    > zapowiada zastawienie prawdziwych sideł na piratów drogowych. Na 500 metrowym
    > odcinkach ulic łapać ich będą np. 3 radiowozy. Kto nie zwolni, może złapać
    > nawet 3 mandaty. "
    >
    > A gówien jak nie pilnowali tak nie pilnują...

    Pani Moniko, dlaczego tylko 3? Co to za sidła? Idźcie na całość. Ja bym postawił
    10, a do tego sforę naganiaczy, która popędzałaby z tyłu do szybszej jazdy,
    trąbiąc i mrugając światłami. Po roku będziecie mieli święty spokój. Zostaną
    tylko furmanki. Nawiasem pisząc, śrubę to sobie powinna pani przykręcić. Logika
    takich działań sprowadza się do tego,że tam gdzie radarów nie ma, hulaj dusza.
    Od dawna nie czytałem głupszej wypowiedzi przedstawiciela "straży miejskiej". Tę
    dziwną narośl już dawno powinno się zlikwidować.

  • 26. Data: 2012-11-22 23:48:34
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > Nie histeryzuj ;-)

    czyli jest coś na rzeczy :)

  • 27. Data: 2012-11-23 13:08:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-22, Marcin Jan <t...@g...pl> wrote:

    > czyli jest coś na rzeczy :)

    No. Nie zycze sobie zeby robiono mi zdjecia a pozniej mnie nimi szantazowano...

    --
    Artur
    ZZR 1200