eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByło, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą › Re: Było, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą
  • Data: 2012-11-20 20:12:32
    Temat: Re: Było, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-20 19:42, (Tom N) pisze:
    > Artur Maśląg w
    > <news:50abc5b3$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>:
    >
    >> W dniu 2012-11-20 18:18, (Tom N) pisze:
    >>> DoQ w
    >>> <news:k8gac0$cas$1@mx1.internetia.pl>:
    >>>> http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,straz-mi
    ejska-zapowiada-przykrecimy-srube-piratom,67557.html

    > Nie chciało mi się przeklejać, żeby DoQa uzupełnić, ale widzę, że jest
    > potrzeba:
    > "Czym są kontrole kaskadowe? Wyobraźmy sobie Wisłostradę obok pomnika
    > Sapera. Na 500-metrowym odcinku tej drogi straż miejska chce ustawić na
    > przykład 3 radiowozy."

    Nie, nie ma takiej potrzeby. Widziałem co było napisane i słyszałem
    co było powiedziane. Jak znam medialne opowieści, to za chwilę się
    okaże, że to nie 500, a 1500 itd. Spoko. Miał być materiał to jest.
    Myślisz, że czemu z taką "radością" reaguję na emocjonalne reakcje
    niektórych, po głupawych wypowiedziach medialnych?

    > Ale to raczej nie jest 500 metrowy odcinek obok SAPERA, google pokazuje tak:
    > <http://maps.google.pl/maps?saddr=Solec&daddr=Solec&
    hl=en&ll=52.229666,21.041801&spn=0.007163,0.019505&s
    ll=52.226538,21.040696&sspn=0.001791,0.004876&geocod
    e=FZL6HAMd5g9BAQ%3BFTjpHAMdlRZBAQ&t=h&mra=dme&mrsp=1
    &sz=18&z=16>

    Widzisz, ja z natury nie czepiam się szczegółów, a jak widzę takie
    wypowiedzi to z założenia mam do nich spory dystans oraz posiadam
    stosowną wiedzę w tej materii :) Stąd też komentarz, że zmieszczą się
    w "rozporządzeniu". Komentarz wynika wprost z wiedzy oraz znajomości
    realiów.

    > A i owszem, mogą się zgodnie z przepisami ustawić przy SAPERZE, oraz mniej
    > niz 500 metrów, za/przed Górnośląską/Wilanowską, ale najlepiej w nocy, żeby
    > mogli na trzy razy, bo w dzień to tam ciężko jechać więcej niż 80+.

    Potwierdzasz to co napisałem wcześniej.

    > Przy SAPERZE to było ulubione miejsce, gdy na 7 było jeszcze 50, jakoś po
    > podniesieniu do 70 zniknęli szybciutko -- interes był mało opłacalny?

    Widzisz, 70 się pojawiła po przebudowaniu skrzyżowania z Wilanowską, co
    zawdzięczamy oczywiście "znienawidzonemu" Galasowi.