eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByło, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą › Re: Było, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą
  • Data: 2012-11-20 18:43:33
    Temat: Re: Było, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą
    Od: dddddd <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-20 18:14, Artur Maśląg pisze:

    > Jeżeli dobrze pamiętam, to tam jest obecnie 70km/h i podejrzewam, że
    > FR tam ładnie uspokoi ruch, a ten jest często gęsty i tasujacy się.

    mogą też postawić 50km/h, ruch jeszcze bardziej się uspokoi, a jak
    postawią 3 fotoradary i 30km/h to i tasowania nie będzie

    > Mi tam rybka - lepiej niech tam postawią stały,

    mi też bo tam nie jeżdżę, nie wiem nawet gdzie to jest

    niż funkcjonariuszy
    > "pilnujących" samochodu z rejestratorem (co czynią, bądź czynili
    > od jakiegoś czasu). Tych mogą wtedy wysłać do walki z gównami.

    niby po co, ile można na tym zarobić?

    > Same zyski :)

    zyski są z trzepania frajerów na długiej prostej a nie z walki dobra ze złem

    Lukasz