eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByło, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą › Re: Było, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą
  • Data: 2012-11-21 09:52:12
    Temat: Re: Było, straż miejska porzuciła fotoradary - wrócili z potrojoną siłą
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > " Nie trzeba obstawiać całej Warszawy fotoradarami. Wystarczy "przykręcić
    > śrubę" na niektórych odcinkach - mówi Monika Niżniak ze straży miejskiej. I
    > zapowiada zastawienie prawdziwych sideł na piratów drogowych. Na 500 metrowym
    > odcinkach ulic łapać ich będą np. 3 radiowozy. Kto nie zwolni, może złapać
    > nawet 3 mandaty. "
    >
    > A gówien jak nie pilnowali tak nie pilnują...

    Pani Moniko, dlaczego tylko 3? Co to za sidła? Idźcie na całość. Ja bym postawił
    10, a do tego sforę naganiaczy, która popędzałaby z tyłu do szybszej jazdy,
    trąbiąc i mrugając światłami. Po roku będziecie mieli święty spokój. Zostaną
    tylko furmanki. Nawiasem pisząc, śrubę to sobie powinna pani przykręcić. Logika
    takich działań sprowadza się do tego,że tam gdzie radarów nie ma, hulaj dusza.
    Od dawna nie czytałem głupszej wypowiedzi przedstawiciela "straży miejskiej". Tę
    dziwną narośl już dawno powinno się zlikwidować.