  • Data: 2009-01-21 18:06:48
    Temat: Re: Bylo Lublin i strzelanie
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-21 17:32:30 +0100, RadoslawF <r...@g...pl> said:

    > Nagranie z radiowozu to faktycznie nie jest świadek.

    Zawsze mi się wydawało, że świadek to tak żywa osoba. Poza tym AFAIR na
    taśmie nie było widać samego zajścia.

    > Wykonywał polecenie zatrzymania i sprawdzenia każdego motocyklisty
    > w związku z napadem.

    Samobójca? Nie sądze aby procedura zatrzymywania pojazdów wymagała od
    funkcjonariuszy ryzykowania własnym zdrowiem lub życiem. Ale nie
    wątpie, że zaraz przytoczysz stosowne przepisy.

    Ale skoro tak Ci się podoba ostre działanie policji, to szczerze Ci
    życzę stanięcia po niewłaściwej stronie lufy, trzymanej przez
    nadpobudliwego szeryfa (bo np. z pyska jesteś podobny do groźnego
    bandyty). Jak już się porządnie zesrasz, to może pobudzi to pewne
    procesy myślowe.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco