  • Data: 2009-01-21 17:13:05
    Temat: Re: Bylo Lublin i strzelanie
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > "policjant, który został niemal rozjechany przez motocyklistę"
    > a nieomal rozjechanie policjanta na blokadzie jest też tylko
    > wykroczeniem ? No popatrz a ja myślałem że to już się kwalifikuje
    > się jako czynna napaść na funkcjonariusza i nie jest wykroczeniem.

    Przypomina mi to naziemną sytuację lotniczą, czyli pisemną dyskusję między
    pilotem samolotu a obsługą naziemną:

    Pilot: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego nieomal wymaga wymiany.
    Obsługa: Nieomal wymieniono lewą wewnętrzna oponę podwozia głównego.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania, nic wielkiego by się nie stało, gdyby
    policjant "nieomal" zastrzelił motocyklistę. Niestety, zabrakło "nieomal".

    P.S. Jakim motocyklem jeździsz kolego?
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |