    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bylo Lublin i strzelanie
    Date: Wed, 21 Jan 2009 11:58:09 +0100

    Dnia 2009-01-21 11:08, Użytkownik Watson napisał:

    > Czyli jedna władza potwierdziła drugiej władzy
    > Ze oczywiscie moze uzywac broni kiedy tylko kowboj z patrolu ma ochote.

    Policjant ma prawo i obowiązek do użycia środków zależnych od stopnia
    zagrożenia. Nad poprawnością oceny możesz sobie podyskutować.
    Ale albo podasz kilka przypadków za ostatni rok kiedy to "kowboje z
    patrolu" mieli ochotę sobie postrzelać w sytuacji kiedy było to
    niewskazane albo uznam cię za typowy przypadek kolejnego bełkoczącego
    trolla.

    > Nie przyznali ze to pomyłka. Sprawa cywilna oczywiscie to wykaze.
    > Rodzina dostanie kase. Te kilkaset tysiecy to koszt naduzywania broni.

    Ja myślę że zamiast zatrudniać sędziów, prawników i rzeczoznawców
    wystarczyła by taka wróżka ja Ty stwierdzająca "Sprawa cywilna
    oczywiscie to wykaze". Ja jednak chyba poczekam na koniec rozprawy.