  • Data: 2009-01-21 12:59:59
    Temat: Re: Bylo Lublin i strzelanie
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gl74rn$jp0$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-01-21 12:30:43 +0100, "BartekGSXF" <b...@g...com>
    > said:
    > Aż tak dupne nie jest - weź pod uwagę, że nie ma sensu tworzyć
    > skomplikowanych przepisów uwzględniających multum różnych wariantów, bo
    > raz że ciężko to będzie spamiętać, a dwa o pomyłkę czy błąd w
    > interpretacji znacznie łatwiej.

    Moze i takie najgorsze nie jest ale ma mnostwo dziur i baboli.

    > W pewnych sytuacjach upoważnia. Wide Art. 17 ustawy o policji.
    Ano wlasnie, _w pewnych sytuacjach_. Chyba wtedy nie bylo takich powodow.
    IMO nie bylo bezposredniego zagrozenia zycia lub zdrowia kogokolwiek. I
    chyba w tym momencie powinno sie doprecyzowac ustawe, zeby interpretacja
    _zagrozenia_ nie byla w gestii rozemocjonowanego stojkowego.

    > Jeśli to zagrożenie naprawdę było.
    A bylo? Ja rozumiem, ze policja ma obowiazek zatrzymac przestepce ale kto
    normalny staje na drodze rozpedzonego pojazdu? Idiota? Bo chyba nikt
    normalny nie staje na srodku drogi. Zreszta takie zachowanie jakkolwiek
    debilne, usprawiedliwia pozniejsze strzelanie. Bo taki policjant zawsze moze
    powiedziec : No chcial mnie rozjechac.

    > Nie, ja strzelam z zabawek o nieco większym kalibrze ;-)
    Coz szkoda, ja z kolei szukam kogos kto sie orientuje w zawilosciach
    oporzadzenia US Army.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F