  • 41. Data: 2009-10-21 09:55:46
    Temat: Re: Byl sobie Buell [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    news:hbml4f$cjc$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Eno, masz coś do fiata? (:
    > Jako pierwsze auto - polecam.

    Alesz skont. Uwazam ze robia swietne, biodegradowalne, pojazdy.
    TIP: ile"ich" produktow w dobrej kondycji i wieku przekraczajacym 8-9 lat
    widujesz na ulicach? Wylacz modele z "p" przy numerku. Porownaj z innymi
    producentami.

    weFAQ&v=qvj

  • 42. Data: 2009-10-21 17:09:04
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > widujesz na ulicach? Wylacz modele z "p" przy numerku. Porownaj z innymi

    No mamy w firmie kilka Seicento. Z kratka. Jezdzi tym kazdy (w sensie cos
    jest do zalatwienia to bierze kluczyki i jedzie), kazdy katuje ile wlezie,
    nikt nie dba, poobtrzaskiwane sa z kazdej strony (nie wylaczajac dachow na
    ktorych czesto trzeba cos przewiezc). Wszystkie na gazie. Przebiegi od
    100kkm do 400kkm.
    I jezdza. Przeglady przechodza. Rdzy nie ma.

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 43. Data: 2009-10-21 17:57:22
    Temat: Re: Byl sobie Buell [OT] [NTG]
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    Skoro juz o fiatach mowimy;)

    "magnes" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 100kkm do 400kkm.
    > I jezdza. Przeglady przechodza. Rdzy nie ma.

    Moja siostra miala w pracy kilka seicent, sama tez ma od nowosci (8 lat). W
    firmie, w kazdym pojawiala sie korozja (moze nie na skale fordowska, ale
    jakies drobne wypryski, a to na blotniku, a to na klapie bagaznika, itd.).
    Silniki ok, cala reszta - na przegladach bardzo duzo czesci bylo
    wymienianych i faktycznie auta jezdzily bezawaryjnie. Jednak koszty
    utrzymania (przegladow i wymiany zuzytych czesci, napraw, itp.) okazaly sie
    o wiele nizsze w przypadku opli cors oraz astr, ktore to weszly do firmy
    zamiast fiatow.

    A siorki (prywatne) przebieg 80kkm:
    - amorki suche po 60kkm
    - przy ok. 70kkm zalozyla juz trzeci tlumik koncowy
    - spalil sie silniczek wycieraczek (nie pamietam jak dawno temu)
    - problemy (od nowosci) z regulacja wysokosci swiatel mijania (permamentnie
    opadajace swiatla)
    - wszystkie alusy krzywe (ani fordowskie ani renaultowskie az tak sie nie
    gna)
    - hamulce z tylu - permamentny problem z ustawieniem recznego, linka sie
    caly czas zapieka
    - wiem, ze to auto z zalozenia tanie, ale z lusterkami przegieli - jak w
    maluchu - jedziesz szybciej to sie skladaja i przestawiaja
    - korozja na klapie bagaznika

    Wiecej problemow brak... ale renault clio 2 (ojca) mimo, ze starsze to do
    przebiegu ponad 120kkm nie wykazywalo zadnych problemow, a przeglad widzialo
    tylko zerowy i pierwszy, potem tylko jezdzilo. Siostra wlasnie sprzedaje
    seicento i powiedziala, ze juz nigdy wiecej fiata nie chce;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 44. Data: 2009-10-21 19:09:30
    Temat: Re: Byl sobie Buell
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Kefir wrote:

    > Pewnie ze szkoda, jednak czy, wg Ciebie, firmy produkuja dla idei, czy
    > dla osiagniecia tzw. nadwyzki ekonomicznej?
    [...]

    Harley? Nie dla idei?! ;)

    A poważnie to tak jak ktoś to ładnie określił "collateral damage",
    sojusz z silnym Harleyem nie wyszedł firmie Buell na dobre.

    Oczywiście rozumiem reguły rządzące wolnym rynkiem i nie nawołuję
    żeby to tych księgowych strzelać ;) zaś dyskusja o naginaniu tych
    reguł względem innych amerykańskich przedsiębiorstw nie nadaje
    się na tę grupę.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

    P.S. Może Buell powinien zatrudnić dwóch trzech pyskatych mechaników
    i zaprosić telewizję Discovery, żeby relacjonowała ich poczynania.
    Sukces murowany ;)

  • 45. Data: 2009-10-21 19:22:50
    Od: Przemo <p...@p...fm>

    witam !
    pitolicie bez sensu a wiekszość z was Buella na oczy nie widziała
    pozdrawiam Przemo
    Buell Ulysses

  • 46. Data: 2009-10-21 20:48:24
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 20 Paź, 06:11, AlF wrote:

    > slyszalem tez ze Yamaha jest zainteresowana tym - bylo by to
    > niezle rozwiaznie ..

    Buelldog?
    Japonski protoplasta (pewnie przez klasyczny uklad hamulcowy) nie
    zawojowal rynku...

    No i maja MT...

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB13 ABS

  • 47. Data: 2009-10-21 21:14:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    lesor pisze:

    > Buelldog?
    > Japonski protoplasta (pewnie przez klasyczny uklad hamulcowy) nie
    > zawojowal rynku...

    Z tym protoplasta to bym sie tak nie rozpedzal. No chyba ze dla Ciebie
    Buell zaczyna sie od serii XB.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 48. Data: 2009-10-21 21:20:40
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Ivam pisze:
    > Siostra wlasnie sprzedaje seicento i powiedziala, ze juz nigdy wiecej fiata nie
    chce;)

    Sluszna decyzja. Po tym jak zadna (sic!) poduszka z 4 ktore byly nie
    wystrzelila w Punciaku 2 HLX przy zderzeniu bocznym i czolowym a resztka
    ktora zostala z auta poszla na zlomowisko sam tez trzymam sie od
    Fiatozoli z daleka ;] I radze omijac szerokim lukiem.

    Pzdr
    PS: (Auto)Honda rulez! ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 49. Data: 2009-10-21 22:36:07
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 21 Paź, 23:14, Kuczu wrote:

    > Z tym protoplasta to bym sie tak nie rozpedzal. No chyba ze dla Ciebie
    > Buell zaczyna sie od serii XB.

    Klucz: "wyrazy pokrewne".

    Yamaha, w swojej ofercie, miala i ma modele odpowiadajace obecnej
    ofercie Buella; oferta ta jest widac na tyle slaba, ze Buell sie
    zwija... Yamaha (czy ktos inny z japonskiej czworki) nic nie zyska na
    mariazu. Jest tez na wszystkich rynkach, na ktorych sprzedaje sie
    Buell. Juz bardziej prawdopodobne, ze Buella podniesie jakis
    Chinczyk...

    --
    lesor
    CB13 ABS

  • 50. Data: 2009-10-22 01:44:47
    Od: AlF <s...@g...com>

    Przemo wrote:
    > Witam !
    > szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
    > pozdrawiam Przemo
    > Buell Ulysses 08

    Ja widzialem i jechalem na 1125 i Ulysses i chetnie bym tego drugiego
    kupil gdbyby nie to ze jestem zadowolony z FZ-1 i ostatnio nie jezdze na
    dlugie trasy.

    Ciekawy jestem Twoich wrazen jako posiadacza .