  • 1. Data: 2009-10-19 10:29:51
    Temat: Kto wyprostuje dzwignie zmiany biegow?
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Drogie Bravo,

    Podczas parkingowej gleby wgiela mi sie nieco dzwigienka zmiany biegow
    w Deauvilce.
    Da sie jezdzic, ale jest nieco krzywa (dzwignia, nie Deauvilka).
    Chcialbym przywrocic ja do oryginalnego wygladu ale nie mam do tego
    ani dobrych narzedzi
    ani doswiadczenia zeby jej nie zlamac przy prostowaniu.

    Znajdzie sie tu jakas dobra dusza, ktora za wysokoprocentowy fant
    alkoholowy lub upominek pieniezny
    podejmie sie odgiecia tej dzwigienki?

    Z gory dzieki,

    --
    Lukasz Baranski,
    Honda NT650V, Warszawa

  • 2. Data: 2009-10-19 10:59:01
    Temat: Re: Kto wyprostuje dzwignie zmiany biegow?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Lukasz Baranski pisze:
> [...]
    > ani doswiadczenia zeby jej nie zlamac przy prostowaniu.
    >
    > Znajdzie sie tu jakas dobra dusza, ktora za wysokoprocentowy fant

    Sprawdź najpierw ile kosztuje nowa na www.dwa-kola.pl i przekalkuluj czy
    ten fant alkoholowy bedzie się opłacał. Ja spróbowałbym to dać tam gdzie
    prostują felgi alu albo spróbował sam i jak pierdyknie to pospawał i
    już. Jak Ci wyjdzie że się opłaca próbować to zapraszam.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-10-19 11:21:32
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal

> [...]
    > ani dobrych narzedzi
    > ani doswiadczenia zeby jej nie zlamac przy prostowaniu.

    No nie...Wkrec w imadlo i wyprostuj. Naprawde nie potrzeba do tego
    nic poza dobrymi checiami. Wiecej odwagi!
    Pozdr.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2009-10-19 11:24:11
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 19 Oct 2009 13:21:32 +0200, Hinek <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    [...]
    > No nie...Wkrec w imadlo i wyprostuj. Naprawde nie potrzeba do tego
    > nic poza dobrymi checiami. Wiecej odwagi!

    To jeszcze trzeba mieć porządne imadło. :-)

    (Ja swego czasu poszedłem z wygiętą dźwignią do najbliższego punktu
    dorabiania kluczy :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 5. Data: 2009-10-19 12:13:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

> [...]
    > prostują felgi alu albo spróbował sam i jak pierdyknie to pospawał i
    > już. Jak Ci wyjdzie że się opłaca próbować to zapraszam.

    Alez Magicu. W zyciu mi nie pierdykla zadna prostowana dzwignia zmiany
    biegow. Klamki owszem, bywalo ze pekaly, ale taka dzwignia nigdy. Przy
    odrobinie wprawy mozna ja nawet wyprostowac bez demontowania z motocykla.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2009-10-19 12:27:49
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 19 Paź, 14:13, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > odrobinie wprawy mozna ja nawet wyprostowac bez demontowania z motocykla.
    No a jak inaczej wrocic motocyklem do domu jak z wygieta nie chce za
    bardzo jechać ?

  • 7. Data: 2009-10-19 13:16:37
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote in message

    > Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal

    > No nie...Wkrec w imadlo i wyprostuj. Naprawde nie potrzeba do tego
    > nic poza dobrymi checiami. Wiecej odwagi!

    Kilka miesiecy po takim akcie odwagi (dzwignia wyprostowana na zimno), tak
    gdzie wystepowala poprzeczna do osi motocykla czesc dzwigni zmiany biegow,
    odczulem nagle, w czasie jazdy, dziwna pustke pod bucikiem.
    Efekt zalecanej przez Ciebie odwagi tutaj:
    http://preview.tinyurl.com/ygnsh2y
    Szczescie ze mialem zapasowa klamke gdyz odnaleziony zaklad spawalniczy nie
    mial nawet kawalka aluminium.
    Wniosek: alu trzeba podgrzac przy prostowaniu.

    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-10-19 13:29:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    > http://preview.tinyurl.com/ygnsh2y
    > Szczescie ze mialem zapasowa klamke gdyz odnaleziony zaklad spawalniczy

    coś Ci kapie spod tej dźwigni-klamki.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 9. Data: 2009-10-19 13:48:45
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal

    > Szczescie ze mialem zapasowa klamke gdyz odnaleziony zaklad spawalniczy nie
    > mial nawet kawalka aluminium.
    > Wniosek: alu trzeba podgrzac przy prostowaniu.

    Ta wajcha w Deauvilce jest stalowa, typu "gniotsa nielamiotsa"
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2009-10-19 13:51:17
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał

    > Ja spróbowałbym to dać tam gdzie prostują felgi alu albo spróbował sam i jak
    > pierdyknie to pospawał i już.

    To jest kawalek stalowej blachy....Nie Al.
    Pozdr

    --
    Hinek