  • 51. Data: 2009-10-22 07:26:46
    Temat: Re: Byl sobie Buell [OT] [NTG]
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote in message
    news:hbntv8$sfd$1@inews.gazeta.pl...
    > PS: (Auto)Honda rulez! ;)

    Eeee tam... ja lubie francuskie auta. Niemieckich za to nie lubie. Co do
    japonczykow, to siorka wlasnie kupuje mitsubishi i ocene sobie dopiero
    wyrobie (wczesniej zadnego japonczyka w rodzinie nie bylo :P).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 52. Data: 2009-10-22 08:24:51
    Temat: Re: Byl sobie Buell
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    /.../
    tez na wszystkich rynkach, na ktorych sprzedaje sie
    Buell. Juz bardziej prawdopodobne, ze Buella podniesie jakis
    Chinczyk...
    tja.... bo w sumie marka BUELL jest lepsza od marki HOND czy tez SUZUKE
    jak dla mnie to buell robil nijakie motocykle
    może i technicznie zaawansowane ale nijakie
    ni to pies ni wydra
    no i padł

    huck

  • 53. Data: 2009-10-22 09:46:49
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Ellu!
    "Ivam" <f...@-...fm> wrote in message
> [...]
    > japonczykow, to siorka wlasnie kupuje mitsubishi i ocene sobie dopiero
    > wyrobie (wczesniej zadnego japonczyka w rodzinie nie bylo :P).

    To bardzo sprytne tak wyrobic sobie opinie na podstawie jednego pojazdu,
    tylko czy naprawde miarodajne?
    Jesli zas lubisz bezkrytycznie "francuskie" to pouzywaj pare lat Beukota
    206.

    weFAQ&v=qvj

  • 54. Data: 2009-10-22 12:01:38
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    > To bardzo sprytne tak wyrobic sobie opinie na podstawie jednego pojazdu,
    > tylko czy naprawde miarodajne?

    Nie jednego.

    > Jesli zas lubisz bezkrytycznie "francuskie" to pouzywaj pare lat Beukota
    > 206.

    Ja nie mowie, ze sa w 100% niezawodne i w ogole. Napisalem, ze ja je lubie.
    A poza tym sa wyjatki, jak wlasnie 206, albo laguna 2, z cytryny mi nic do
    glowy nie przychodzi,za to z VW pamietam corrado, mojego wujka, ktore na
    kazdym kroku sie sypalo, u opla byla omega (chyba B) tez niezbyt udana (w
    sensie technicznym). Poza tym nie mowie tylko i wylacznie o trwalosci (bo
    tutaj z niemieckimi zle nie jest), ale tez o wygladzie (i tutaj niemieckie
    niestety nie wypadaja IMHO dobrze).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 55. Data: 2009-10-22 19:53:48
    Od: Przemo <p...@p...fm>

    Witam !
    Przemo wrote:
    > Witam !
    > szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
    > pozdrawiam Przemo
    > Buell Ulysses 08

    Ja widzialem i jechalem na 1125 i Ulysses i chetnie bym tego drugiego
    kupil gdbyby nie to ze jestem zadowolony z FZ-1 i ostatnio nie jezdze
    na
    dlugie trasy.

    Ciekawy jestem Twoich wrazen jako posiadacza .

    Motocykl może troche przerazić zapalasz go a on cały drży siadasz
    jedynka ruszasz i pierwsze zaskoczenie płynna jazda fajna praca
    silnika Najlepiej pracuje na ok 3 tys i wtedy na 5 biegu masz ok 120km/
    Bardzo dobrze prowadzi sie po naszysz dziurawych drogach ładnie idzie
    w koleinach i ładnie z nich można wyjechać
    Jedyną wadą motoicykla są drżące lusterka przy ok 100 km/h
    Spalanie średnie jedna osoba i tylni kufer to 4,8 - 5 l/100
    ogólnie motocykl na 5

    "Eeee tam... ja lubie francuskie auta. Niemieckich za to nie lubie"

    Hm moim zdanie z francuskich rzeczy to jest
    te no
    no
    klucz francuski
    pozdrawiam Przemo
    Bulell Ulysses 08

  • 56. Data: 2009-10-23 05:34:57
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Ivam"
    z cytryny mi nic do glowy nie przychodzi,

    W cytrynach nie ma wyjatkow - to nie samochod to sposob na wolny czas...

  • 57. Data: 2009-10-23 08:08:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > W cytrynach nie ma wyjatkow - to nie samochod to sposob na wolny czas...

    Ja Ci pokaze sposob na wolny czas, za jakis tydzien.

    KJ

  • 58. Data: 2009-10-23 08:52:02
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Ja Ci pokaze sposob na wolny czas, za jakis tydzien.

    Za tydzien? znaczy juz wyruszyłes???

  • 59. Data: 2009-10-23 10:00:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Za tydzien? znaczy juz wyruszyłes???

    Skype odpal to pogadamy.

    KJ

  • 60. Data: 2009-10-23 10:17:29
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 22 Paź, 14:01, "Ivam" <f...@-...fm>
    wrote:

> [...]
    > tutaj z niemieckimi zle nie jest), ale tez o wygladzie (i tutaj niemieckie

    NTG! kurde!

    --
    texen,
    FZS600