  • 31. Data: 2009-10-21 03:21:19
    Temat: Re: Byl sobie Buell
    Od: AlF <s...@g...com>

    Tytus z fabryki wrote:

    > Pan Eric dal dupy jak zwykla panna przedajna, sprzedal sie i nazwisko
    > korporacji ktora go przezula i wysrala. Wydala przy tym tez kilka pierdniec
    > i bekniec w stylu Blast, Firebolt, Lightninig czy Thunderbolt.

    bez przesady ...

    > Dziwi mnie ze HD nie stworzyl odrebnej klasy dla swych "wyscigowych"
    > motocykli gdzie zapewne odnosilyby spektakularne sukcesy.

    HD ma monopol na sportowe motocyke w takim amerykanskim zuzlu:

    http://www.youtube.com/watch?v=sk-mV4ybQgw&feature=r
    elated

  • 32. Data: 2009-10-21 03:23:11
    Od: AlF <s...@g...com>

    Sil wrote:

    > Masz prawo do własnych opinii, ale napisać o buellu, że nie ma tego
    > czegoś, to tak jakbyś stwierdził, że Alfa Romeo jest paskudna i brzydka
    > (chociaż wiadomo, że kapryśna to jest). Przejedź się bułą (z silnikiem
    > sporta) to zrozumiesz.

    rzeczywiscie kolega nie zrozumial. z tego co wiem to wiekszosc
    wlascicieli Bulla kupowala go bo ma 'takie cus'

  • 33. Data: 2009-10-21 03:30:20
    Od: AlF <s...@g...com>

    doktorski wrote:

    > Smiem twierdzic, ze modele z Rotaxem moga/moglyby fajnie sie rozwinac
    > i znalezc miejsce na rynku. Przynajmniej dla mnie - jako potencjalnego
    > klienta - wywalenie z ramy slynnych "good vibrations" to byl dobry
    > krok.

    z pierwszej reki wiem, ze Buell mial bardzo duzo w zanadzu po tym jak
    1125 sie przyjal i zaczal wygrywac. widzialem to na torze i naprawde
    bardzo dobrze sobie radzily nie wspomianjac o super unikalnym niskim
    brzmieniu

    problem z tym ze HD odnotowal spadek obrotu o 80% i po prostu zaczeli
    ciac wszystko wokol - jak dla mnie to sie to nazywa 'collateral damage'

    drugi problem to specyfika sieci dealerskiej HD - bylem chyba u trzech
    dealerow i oni na prawde nie wiedzieli jak sprzedawac nie-Hardleye.

    nie zdziwilbym sie jesli by poszlo o Rotaxa ktory jakby odcial
    ostatecznie korzenie Buella od HD.

  • 34. Data: 2009-10-21 03:31:29
    Od: AlF <s...@g...com>

    n...@s...com wrote:

    > zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
    > ozdobke potwierdzajaca ich status.

    Buell nigdy nie byl symbolem statusu spolecznego jak BMW czy Ducati
    tutaj w USA.

  • 35. Data: 2009-10-21 06:17:44
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "doktorski" <d...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    On 20 Paź, 20:30, "Jacek.M" <n...@o...pl> wrote:

    > Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi.
    Otuszto. Niby tarcza wielkosci najwiekszej fajerki z pieca babci
    ale... Niby olej w wahaczu ale... Niby paliwo w ramie ale... Niby
    nowinki ale co za tym idzie?

    > Nijaki taki. Jak japońce, ale
    > one sa tanie.
    Nie nijaki. Wyroznia sie. Tylko czy na plus? Silniki rodem z lat
    osiemdziesiatych (pomijam Rotaxa). 3 gadzety marketingowe mnie nie
    przekonuja. Przynajmniej tak dziala ich marketing.

    Hmmm, piec Rotaxa zamiast HD. Moze wlasnie dlatego upadli. Skoro w US-raju
    mozna tworzyc przepisy sportowe faworyzujace HaDecje to co za problem puscic
    z torbami krnabrnego Erica. Nie w Hameryce numery z HaDecjom.

    weFAQ&v=qvj

  • 36. Data: 2009-10-21 06:22:23
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Jacek.M" <n...@o...pl> wrote in message

    > Wiele motocykli sie czymś wyróznia. Mnie chodzi o skojarzenie.
    > Kuczu w odpowiedzi na mojego posta odpisał "A najlepiej niech kupia od
    > Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS"
    > i (chyba) nieswiadomie poparł moja teorę. GS500 sie kojarzy. Co z tego że
    > ze zwykłym, prostym motocyklam dla początkujacego motonity, ale sie
    > kojarzy. Buell niestety nie. Ale to jest tylko moja teoria.

    Zgadza sie: tylko Twoja. GS pincet, rzeczywiscie, kojarzy sie: z tandeta w
    stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji, przepraszam,
    biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt, tanie toto.

    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2009-10-21 06:24:22
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "AlF" <s...@g...com> wrote in message

> [...]
    > dealerow i oni na prawde nie wiedzieli jak sprzedawac nie-Hardleye.
    >
    > nie zdziwilbym sie jesli by poszlo o Rotaxa ktory jakby odcial ostatecznie

    O! Nie czytalem tego zanim wyslalem swoje. Przysiegam.

    weFAQ&v=qvj

  • 38. Data: 2009-10-21 06:27:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Hmmm, piec Rotaxa zamiast HD.

    Piec V-Roda to tez nie ich wlasna konstrukcja. A byl i jest bestsellerem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 39. Data: 2009-10-21 09:08:28
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "zarafiq" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

    Pewnie ze szkoda, jednak czy, wg Ciebie, firmy produkuja dla idei, czy dla
    osiagniecia tzw. nadwyzki ekonomicznej? Jesli przedsiebiorstwao do
    funkcjonowania (osiagniecia wyplacalnosci) wymaga sponsorow to moze Pan Eryk
    powinien zarejestrowac np kosciol lub fundacje i polatac z kapeluszem? Na
    Buellu oczywiscie.

    weFAQ&v=qvj

  • 40. Data: 2009-10-21 09:43:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tandeta w stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji,
    > przepraszam, biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt,

    Eno, masz coś do fiata? (:
    Jako pierwsze auto - polecam.

    --
    Jasio