  • 1. Data: 2009-10-19 12:32:08
    Temat: Film ze zlotu Born to Ride 2009
    Od: "Kizior" <t...@p...fm>

    Troche to trwalo ale jest:

    http://www.youtube.com/watch?v=QVLWTiOBtVU

    --
    Kizior

  • 2. Data: 2009-10-21 17:14:24
    Temat: Re: Film ze zlotu Born to Ride 2009
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Kizior" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hbhm8c$3jt$1@news.onet.pl...
    > Troche to trwalo ale jest:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QVLWTiOBtVU

    Pinacle ?
    która wer.? :))
    poważnie pytam, bo części przejść nie mam u siebie na Pinaccle 9?

    pozdr.
    Tomek
    Biały VFRanek / cały bo nogą obroniony.. złamaną;/

  • 3. Data: 2009-10-22 10:08:19
    Od: "Kizior" <t...@p...fm>

    > Pinacle ?
    > która wer.? :))
    > poważnie pytam, bo części przejść nie mam u siebie na Pinaccle 9?

    **

    Pinacle 12 Plus
    --
    Kizior

  • 4. Data: 2009-10-22 23:39:14
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    > **
    >
    > Pinacle 12 Plus

    V-tkacy,..
    Aaa. to mi .. mój komp przy wer 10 jęczy... wróciłem do 9... tylko te
    efekty..smart sound mało ich mam..
    dobra ,.. nie NTG.. bo z preclowych imprez montuje nim... reportaże:)

    Pozdr
    Tomek
    Biały VFRanek