  • 21. Data: 2011-10-03 06:56:39
    Temat: Re: Bye bye Kodak
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 2, 2:51 pm, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Po co wywlekasz tu politykę? To nie jest miejsce na takie tematy -
    > szczególnie przed wyborami gdy łatwo wywołać niepotrzebne kłótnie.

    Jak jest sie slepym kmiotkiem, to sie widzi klotnie tylko przed
    wyborami.
    Dobrze, ze do tej pory nie bylo tu klotni i tylko dzieki wyborom moga
    zaistniec.
    Kmiotki jednak tak maja, ze jakikolwiek temat bym nie zainicjowal, to
    zawsze kmiotki chetnie pisza, ale o wszystkim innym a nie o tym, co w
    temacie.
    Jak nie polityka, to przypierdalanie sie personalne i ty kmiotku, tez
    brales udzial w tej konkurencji.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 22. Data: 2011-10-03 07:02:41
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2011 19:46:10 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > http://www.csmonitor.com/Business/Latest-News-Wires/
    2011/1001/Kodak-bankruptcy-Investors-dump-stock

    Szkoda firmy, która stworzyła fotografię "dla ludu". Dzięki Kodakowi nie
    potrzebna była wiedza aby uwiecznić wakacje.

    Mam nadzieję, że wyciągną Kodaka na prostą. Era cyfrowa trochę podcięła im
    skrzydła a w takim gigancie trudno o szybkie zmiany.

  • 23. Data: 2011-10-03 07:16:29
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 3, 3:02 am, Ghosthunter <p...@n...pl> wrote:
    > Dnia Sat, 1 Oct 2011 19:46:10 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    /2011/1001/Kodak-b...

    > Szkoda firmy, kt ra stworzy a fotografi "dla ludu". Dzi ki Kodakowi nie
    > potrzebna by a wiedza aby uwieczni wakacje.
    >
    > Mam nadziej , e wyci gn Kodaka na prost . Era cyfrowa troch podci a im
    > skrzyd a a w takim gigancie trudno o szybkie zmiany.

    Masz racje - szkoda.
    W dziedzinie fotografii cyfrowej, tez zrobili bardzo duzo.
    Moj pierwszy aparat fotograficzny - jakies 53 lata temu - to byl Kodak
    Synchro 6x9 z ciekawym rozwiazaniem, na klisze i na blony zwjowe na
    cienkich szpulkach, bez wymiany tylnej scianki.

  • 24. Data: 2011-10-03 07:47:29
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]

    >cienkich szpulkach, bez wymiany tylnej scianki.
    >
    >Ziggy Photo - American Professional Photographer

    To akurat ty pownienes najbardziej plakac nad upadkiem Kodaka,
    W stanach hameryki akurat cala fotografia artystyczna i krajobrazowa jest LF
    i do tego kliszowa.
    Jak nie bedzie klisz to zostana tylko techniki szlachetne, ... no i..
    takie mendy jak ty co to syfra robia, na strone wrzuca co by dzieci na
    swiecie straszyc,
    i przyklady jak robic nie nalezy mialy.
    I to od 50 lat tak robisz i sie fotografii nie nauczyles. Strasznie odporny
    na wiedze musisz byc
    bo to w labolatoriach szczury nawet po roku sa w stanie opanowac proste
    techniki.
    pozdr.
    gr

  • 25. Data: 2011-10-03 07:59:04
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 3, 3:47 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

> [...]
    > na wiedze musisz byc
    > bo to w labolatoriach szczury nawet po roku sa w stanie opanowac proste

    Nie watpie, ze robisz perfekcyjne zdjecia w porownaniu z moimi, ale to
    ja cale zycie zarabiam dobrze na uprawianiu zawodowo fotografii.
    Natomiast tacy jak ty, moga jedynie dowartosciowac sie imbecylnym
    pisaniem, jaki to ja nieudolny.
    Jestes doskonalym przykladem na slowa wypowiedziane przez wielkiego
    Polaka Pilsudskiego:
    "Polacy to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy" (Pilsudski)
    Nie zapomnij odpowiedziec - koledzy beda ci wdzieczni a ja jeszcze
    bardziej.
    Tak trzymaj pacanku.

  • 26. Data: 2011-10-03 10:28:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/10/2011 23:03, Gil wrote:

    > "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    > To tylko moze byc tak zwany, tepy, debilny, "wyksztalciuch".
    > Tacy jak on, wiedza najlepiej co poza polska sie dzieje, tylko nie
    > maja pojecia jak sa rznieci w odbyt we lasnym kraju.
    > Kretynow nie sieja, sami sie rodza.
    >
    > A co sie dzieje w twoim kraju chyba słyszałes?
    > - 24 września 2011 – Nowy Jork: 20 000 osób demonstrowało przeciwko
    > globalnej oligarchii finansowej, protestujący okupowali Wall Street,
    > policja użyła gazu pieprzowego i aresztowała 80 osób.-

    W Polsce kibole demolują prywatne sklepy i samochody ciężko pracujących
    Kowalskich w proteście przeciwko zakazom rozpierdalania stadionów i
    pociągów.

    Chcesz dalej licytować?

    > - Ilość samobójstw w USA wynosi około 20 osób na 100 tys i to jest tyle
    > ile było w czasach Wielkiego kryzysu 1929.

    W Polsce wynosi niezmiennie 15-16, a ponoć kryzys nas ominął.

    Przypomnę tez, że US ma zatrważająco wysoki poziom bezrobocia w czasie
    kryzysu - 9.1%.

    To wciąż niżej. niż Polski, którą kryzys ominął.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2011-10-03 10:30:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/10/2011 19:55, Janko Muzykant wrote:

    > Trochę śmieszne jest to gadanie ''co wy tam macie'' w 2011 roku, kiedy
    > wszystko ometkowane jest w rękach korporacji, których właścicielem jest
    > równie dobrze Eskimos, Amerykanin, Chińczyk czy baron narkotykowy z
    > Kolumbii. Mało tego, jutro owa metka może wywinąć kozła jak ów Kodak.
    > Skończyły się czasy wiary w logo, ale skoro wciąż większość ludzi wierzy
    > w napis ''made in Japan''...
    >
    > A zamiast patriotycznych podziałów na owych i innych proponuję jeden,
    > niezawodny: na głupich i mądrych. Patriotyzm staje się niestety pojęciem
    > abstrakcyjnym.

    Całe szczęście Polska mądrością płynie. Dziesięciolecia wpajania w
    szkołach bredni o narodzie wybranym niestety do tej pory zbierają żniwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2011-10-03 10:31:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/10/2011 19:51, TheGuru wrote:
> [...]
    > renomie. Wiekszosc zdobywcow Nobla w roznych dziedzinach....ech nie chce mi
    > sie wyliczac.
    > StaM
    > */
    >
    > nie musisz wyliczać bo dobrze o tym wiem.
    >
    > tym nie mniej ogromna większość tych firm ma centrale poza usa w celach
    > fiskalnych. i to jest podobne do firm działających w Polsce, które
    > wyprowadzają kasę po za Polskę.
    > nawiązując do rznięcia w odbyt to amerykanie dają się rznąc na dużo
    > większe kwoty przez swoich i nie swoich prezesów.

    Mógłbyś łaskawie cytować po ludzku, zamiast rozpieprzać układ w czytniku
    wszystkich, którzy tu zajrzą?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2011-10-03 10:35:39
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    Przypomnę tez, że US ma zatrważająco wysoki poziom bezrobocia w czasie
    kryzysu - 9.1%.

    To wciąż niżej. niż Polski, którą kryzys ominął.
    */

    zupełnie inne kryteria są brane pod uwagę

  • 30. Data: 2011-10-03 10:53:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/10/2011 11:35, TheGuru wrote:
> [...]
    >
    > To wciąż niżej. niż Polski, którą kryzys ominął.
    > */
    >
    > zupełnie inne kryteria są brane pod uwagę

    Tak zawsze odpowiadają Polacy, żeby jakoś zrekompensować sobie niskie
    dochody, wysokie bezrobocie i tysiące magistrów sprzątających hotele w
    Irlandii.

    Nie czarujmy się, jakkolwiek źle by się nie działo w Stanach czy reszcie
    bogatszych krajów UE, i tak Kowalski może co najwyżej pozazdrościć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net