eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBydlaki z generali, co z nimi zrobić?Re: Bydlaki z generali, co z nimi zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <p...@l...eu.org>
    Subject: Re: Bydlaki z generali, co z nimi zrobić?
    Date: Mon, 6 May 2013 10:18:28 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Lines: 43
    Message-ID: <5187674f$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.13.105.153
    X-Trace: 1367828303 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1261 83.13.105.153:55032
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490878
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:pan.2013.05.06.07.03.21@lexx.eu.org...
    > Witam serdecznie.
    >
    > Sprawa przedstawia się jak nastepuje.
    >
    > 1. Kolizja z winy drugiej strony, delikwent ma OC w generali.
    >
    > 2. Spisujemy oświadczenie, przesyłamy je gdzie trzeba do siedziby
    > bydlakow. Policji nie wzywalismy, bo sprawa byla jasna
    >
    > 3. Zapada decyzja o ogledzinach, ktore maja sie odbyc w ciagu maksymalnie
    > tygodnia.
    >
    > 4. Po 2,5 tygodnia oczekiwania, zjawia się przemily wyslannik bydlakow i
    > dokonuje ogledzin, wycena kosztow naprawy ma sie pojawic po tygodniu. Na
    > miejscu zapada decyzja, ze naprawa bedzie realizowana raczej w ASO
    > bezgotowkowo.
    >
    > 5. Po trzech tygodniach oczekiwania pojawia sie masakrycznie zanizona
    > wycena. Bydlak z generali "zapomina" wprowadzic na liste kilku elementow,
    > ktorych uszkodzenie sam stwierdzil. W kilku innych miejscach popelnia
    > "drobne" bledy przy kalkulacji kosztow naprawy np. zderzak z wylamanymi
    > zaczepami ma byc naprawiony poprzez odworzenie powloki lakierniczej. Nic
    > czego bym sie spodziewal.
    >
    > 6. Robie analogiczna wycene naprawy w ASO, koszt okolo ~8000zl netto,
    > bydlaki wycenili na 1500 netto, czyli chyba standard.
    >
    > 7. Zlecam ponowne ogledziny w celu rekalkukacji kosztow naprawy, a dzis
    > rano przychodzi _przekaz pocztowy_ z kwota bezsporna?!?!
    >
    > I co z tymi bydlakami zrobic? Na infolinie dodzwonic sie nie da, wszyscy
    > konsultanci sa obecnie zajeci, prosze zostawic numer telefonu -
    > oddzwonimy, oczywiscie nie oddzwaniaja.
    >
    > Kto mial podobne problemy?

    Zadzwoń tutaj: http://rzu.gov.pl/skargi/dyzury-telefoniczne

    --
    Miranda

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: