  • Data: 2013-05-06 10:19:43
    Temat: Re: Bydlaki z generali, co z nimi zrobić?
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2013 09:03, Tomasz Stiller pisze:

    > 7. Zlecam ponowne ogledziny w celu rekalkukacji kosztow naprawy, a dzis
    > rano przychodzi _przekaz pocztowy_ z kwota bezsporna?!?!

    Nie później niż w ciągu 30 dni tzw kwota bezsporna musi być przelana na
    konto poszkodowanego/warsztatu. Nie zmienia to faktu, że nadal masz
    możliwość boksowania się z nimi.

    Z protokołem oględzin do ASO, wpłacasz jako zaliczkę do ASO to co CI
    przysłali i wybierasz wariant naprawy bezgotówkowej (FV na różnicę
    wystawiona dla ubezpieczyciela). Jednocześnie powiadamiasz Generali, żę
    wstawiłeś auto do tego i tego ASO i auto będzie naprawiane w wariancie
    rozliczenia bezpośredniego między ASO i nimi.,

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza