  • Data: 2013-05-07 23:25:29
    Temat: Re: Bydlaki z generali, co z nimi zrobić?
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak właśnie zrobiłem po szkodzie - miałem ubezpieczenie z mBanku. W
    ciągu kilku dni miałem na koncie kwotę bezsporną, więc ją przelałem
    lakiernikowi, podpisałem mu też oświadczenie o naprawie bezgotówkowej i
    dałem upoważnienie do kontaktów z ubezpieczalnią w moim imieniu i tyle.
    Odebrałem auto po kilku dniach, a po 2 miesiącach list z całkowitą kwotą
    jaką ubezpieczalnia zapłaciła lakiernikowi. Była to kwota blisko 4 razy
    wyższa niż ta bezsporna.
    Pozdrawiam
    Piotr