  • 41. Data: 2014-07-03 01:08:04
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Thursday, July 3, 2014, 12:48:48 AM, you wrote:

    [...]

    > Przepis?

    Art. 78 ust. 4 PoRD mówi:
    Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania
    w oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i
    wiedzy przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    Przewożenie pojazdu na lawecie nie stanowi jego kierowania lub
    używania.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2014-07-03 01:16:56
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie tylko.

    Ale, że trzeba wskazać komu się pozwoliło przewieźć swój samochód na lawecie
    ? Weź nie świruj.

  • 43. Data: 2014-07-03 02:03:13
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c>

    > http://www.tvn24.pl/przejechal-sie-na-lawecie-komend
    ant-strazy-miejskiej-odwolany-czuje-sie-kozlem-ofiar
    nym,445292,s.html

    > i slucham wypowiedzi tego idioty i utwierdza mnie to tylko w przekonaniu,
    > jakich totalnych impotentow umyslowych zatrudnia sie w SM/SW. no co za
    > kurwa debil.

    Ogłoszenie konkursowe przygotowują na nowego komendanta. Może byśmy zadbali
    o napływ odpowiednio dużej ilości aplikacji ?

    http://www.tvn24.pl/pomorze,42/zakonczyl-bitwe-o-law
    ete-zaczal-wojne-o-stanowisko,445614.html

  • 44. Data: 2014-07-03 09:22:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > wiedzy przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.
    >
    > Przewożenie pojazdu na lawecie nie stanowi jego kierowania lub

    Można dyskutować - nie można wykluczyć, że przewiezienie na lawecie jest
    używaniem i nawet kierowaniem (trzeba wjechać na lawetę, zjechać itp.).

    Nie zmienia to jednak faktu, że urząd mógł o to pytać. Co najwyżej
    odpowiedź mogła brzmieć "nikomu".

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2014-07-03 09:24:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ja nie muszę mieć wsparcia - urzedas musi je mieć.

    No to ma - prowadzona sprawa o wykroczenie.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2014-07-03 09:28:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Thursday, July 3, 2014, 9:22:48 AM, you wrote:

    > Można dyskutować - nie można wykluczyć, że przewiezienie na lawecie jest
    > używaniem

    Nie można wykluczyć, że przewożenie pasażerki jest jej używaniem i w
    związku z tym pasażerka może cię oskarżyć o nadużycie.

    > i nawet kierowaniem (trzeba wjechać na lawetę, zjechać itp.).

    W czasie wykroczenia pojazd nie był kierowany ani używany. Był
    ładunkiem.

    > Nie zmienia to jednak faktu, że urząd mógł o to pytać. Co najwyżej
    > odpowiedź mogła brzmieć "nikomu".

    Nie mógł.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2014-07-03 09:29:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Thursday, July 3, 2014, 9:24:14 AM, you wrote:

    > No to ma - prowadzona sprawa o wykroczenie.

    Zepsułeś się czy co? Nie ma podstawy prawnej do pytania o cokolwiek
    właściciela przewożonego samochodu w trybie, w jakim to robiła straż
    gminna czy miejska. Kropka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2014-07-03 09:36:28
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Można dyskutować - nie można wykluczyć, że przewiezienie na lawecie jest
    > używaniem i nawet kierowaniem (trzeba wjechać na lawetę, zjechać itp.).

    Puknij się. To nie ma nic do używania i kierowania. Wymyślasz jak cieć
    broniący swojego stołka.

    > Nie zmienia to jednak faktu, że urząd mógł o to pytać. Co najwyżej
    > odpowiedź mogła brzmieć "nikomu".

    Z tego przepisu nie mógł, więc wcale nie musiał otrzymać odpowiedzi i tak
    dokładnie stało się. A problem polega na tym, że z tego przepisu kierowcę
    chce ukarać co jest już rażące.

  • 49. Data: 2014-07-03 09:41:03
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No to ma - prowadzona sprawa o wykroczenie.

    Przepis dotyczy właściciela lawety, czyli działa jakie urząd wytoczył
    przeciwko właścicielowi pojazdu na lawecie w tej sprawie nie mają
    zastosowania.

  • 50. Data: 2014-07-03 11:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Można dyskutować - nie można wykluczyć, że przewiezienie na lawecie jest
    > używaniem i nawet kierowaniem (trzeba wjechać na lawetę, zjechać itp.).

    Przypomina się dowcip o 1000 prawników na dnie oceanu...