  • Data: 2010-05-14 11:40:36
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Greg <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 19:14, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > To nie tyle "idioci" czy "buractwo" a po prostu kierowcy którzy nie dają
    > sobie rady.

    Sam nie wiem.
    Podobne laboratorium w DC jest na estakadzie Puławska/Dolinka (w
    stronę Czerniakowa).
    W typowych godzinach pas (lewy) prowadzący na estakadę i do zjazdu
    jest zapchany
    samochodami. Często tak, że korek sięga aż do skrzyżowania Wałbrzyska/
    Puławska.
    W efekcie prawy pas, który mógłby służyć do skrócenia korka, jest
    pusty.
    Regularnie trafiają się tam regulatorzy, którzy jednakże nie wyglądają
    na zagubione
    myszki nie dające sobie rady.

    Ostatnio natknąłem się na sytuację, że dojeżdżam i widzę Corollę Verso
    blokującą
    prawy pas na środku estakady i jej kierownika, podpasionego byczka,
    który wyłonił
    się ze swojej limuzyny i podskakując nerwowo rozmawia z kierowcą
    stojącego
    za nim samochodu (który ze względu na gabaryt interlokurota nie
    zamierzał najwyraźniej
    opuszczać swojego pojazdu). Po serii jobów i bluzgów, pan kierownik
    wrócił do swojej
    Toyoty i doregulował cały pas do samego końca jadąc równo z lewym
    (korek z tyłu
    zapewne przekraczał już Wałbrzyską). Jakaś biedna kobieta w czerwonej
    Renówce,
    najwyraźniej przestraszona występami pana kierownika, za wszelką cenę
    chciała
    zjechać na lewy pas w środku strumienia i zafundowała sobie i panu w
    Transicie
    lekką obcierkę.

    Jest to o tyle dziwne, że generalnie ze zjazdem na zamek nie ma w tym
    miejscu
    zwykle żadnego problemu (o ile ktoś nie reguluje). Raz tylko
    zaliczyłem
    niepotrzebną pyskówkę z panem, który jednak stwierdził że mnie nie
    puści
    (i po namyśle, był w prawie) - więc wyluzowałem, włączam
    kierunkowskaz,
    podjeżdżam do końca, hamuję/staję - i nie ma problemu z wjechaniem.
    Sam też tam zawsze wpuszczam (ale tylko na końcu pasa).

    Ale jak widać, gdy nie ma problemu, trzeba sobie stworzyć.

    Pozdrawiam
    Greg
    --
    843rd Bomb Wing Strategic Air Command