  • Data: 2010-05-14 11:31:47
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    ducze pisze:

    > Na 100-200km po mieście 20 sygnalizacji?? pomnóż razy kilka ilość
    > świateł to i zaoszczędzonego czasu przybędzie.

    Nie na 100-200 - chciałem tylko dać obraz maxymalnych możliwych
    oszczędności czasu. I te oszczędności to przy założeniu, że zawsze wybór
    pasa będzie trafny i co 7-10 sygnalizację da się przegonić (co jest
    bardzo trudne).
    Na prawdę - polecam ustawić się z kimś w dwa samochody, ruszyć
    jednocześnie i zmierzyć różnicę czasu na mecie. Samym gonieniem pod
    czerwone nie zyska się pół godziny na przejeździe przez całe miasto.

    Podzr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm