eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!newsgate1.onet.pl!niusy.on
    et.pl
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Date: Thu, 04 Feb 2010 10:35:46 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <hkbja1$51j$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1265276147 13365 213.180.130.17 (4 Feb 2010 09:35:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 09:35:47 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.2.96.100, 10.174.28.58
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.17)
    Gecko/2009122116 Firefox/3.0.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252420
    [ ukryj nagłówki ]

    > Co znaczy od razu? Silnik nie jest potrzebny do zadziałania systemu
    > dołączania napędu na tył w Hondzie CR-V!
    Przy ruszaniu jest na stałe. Zjeżdża z rolek. Kiedyś zawisłem też na zmrożonej
    zaspie. Poprosiłem kolegę aby próbował ruszać. i obszedłem autko dookoła. Zawsze
    przy ruszaniu, choćby najwolniejszym napędza lewy przód i prawy tył.
    Tak samo na szkoleniach, w błocie, kiedy obserwowałem jazdę innych. Widać to też
    na podnośniku, na sucho.

    > A ja Ci piszę, jak działa system napędu. Może ktoś wcześniej grzebał w Twoim
    > aucie (pisałeś coś o widoku tarcz "wiskozy") i zablokował sprzęgło i masz
    > "prawie 4x4". Pozostaje się tylko cieszyć z Twojego zadowolenia z tego
    > powodu.
    Autko użytkowałem od nowości i nigdy nic nie było grzebane.

    > Teoria napędu Hondy jest na tyle prosta, że ciężko znaleźć w niej nawet
    > drobny błąd - do zadziałania MUSI być początkowa różnica prędkości pomiędzy
    > przednią i tylną osią.
    To wyjaśnij dlaczego zjeżdża z rolek?
    Gdybym ja budował ten napęd to zrobiłbym to tak aby ciśnienie z pomp równoważyło
    stały docisk. W ten sposób do pewnej prędkości napęd byłby stały, później przy
    wystarczającym ciśnieniu rozłączałby się a przy różnicy prędkości kół znów dołączał.
    Czy tak to rozwiązali inżynierowie hondy nie wiem? Wiem, że działa to tak jakby
    tak właśnie było.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: