  • Data: 2010-02-04 10:24:08
    Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > No i popatrz - czołg w przebraniu crossovera! Ciekawe co wg. Ciebie oznacza
    > głębokie błoto czy śnieg? Próbowałeś jeździć po rzeczywiście stromych
    > podjazdach? Próbowałeś wtedy ruszać pod górę? Czy Twoja
    > wszystko-przejeżdżająca CR-V jeździła po piasku? Wykonywała manewry na
    > piasku, czyli czy w ogóle potrafi ruszyć na sypkim piasku bez spalenia
    > sprzęgła? Ta wyśmiana Navara nie jest może demonem bezdroży, ma jednak
    > reduktor dzięki czemu potrafi nie tylko jeździć w lżejszym terenie ale i
    > manewrować w nim. Popylanie na wprost - z rozpędu po błocie czy śniegu
> [...]
    Myślisz, że co się robi na szkoleniach z jazdy w terenie?
    Navara była lepsza tylko o tyle, że później zawisała, bo ma większy prześwit.
    Reduktor na nic się nie zdaje w większości przypadków. Na drodze w ogóle. Można
    sobie mielić kołami kiedy zawiśnie na śniegu. Jeździłem nią dwa lata przed CR-V.
    Straszna padlina. Teraz też mam kilka do dyspozycji. Jada nimi to kara.
    Za to kiedyś, pod koniec użytkowania CR-V oddałem wał do wspawania nowych
    krzyżaków. Jazda tym autem z samym przodem to jakaś masakra. Lato było, ale
    nawet na suchym ciągły pisk opon. Na mokrym prawie nie dało się ruszać.
    Buksowanie w nieskończoność. Skutecznie zniechęciłem się chyba już na zawsze do FWD.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/