eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl!not-for-mail
    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Date: Tue, 02 Feb 2010 15:12:10 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <hk9ch6$glr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hk3oks$dqu$1@inews.gazeta.pl> <hk73rf$80n$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@4...com>
    <hk7d8m$v8$1@news.interia.pl> <o...@b...softax.pl>
    <hk92df$pbo$1@news.onet.pl> <hk96pt$o3i$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hk96n5$6cc$1@news.onet.pl> <hk97lu$olh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hk9830$aiq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ijq19.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265120614 17083 79.189.250.19 (2 Feb 2010
    14:23:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Feb 2010 14:23:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hk9830$aiq$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251958
    [ ukryj nagłówki ]

    Mihaj pisze:

    > Skoro masz taką skrzynię rozdzielczą, to przy 4H oraz 4L przednia i
    > tylna oś są ze sobą połączone i ich przekładnie głowne kręcą się z
    > identycznymi prędkościami. W takiej sytuacji ABS starając się nie
    > dopuścić do poślizgu jakiegokolwiek koła nie pozwala na wykorzystanie
    > większej przyczepności (bo lepiej dociążonej) przedniej osi bo musi
    > "odpuszczać" aby nie zablokować odciążaną tylną oś.

    Fakt, tak musi byc i nawet tak jest, bo auto na sniegu szybko zalacza
    ABS. Dobrze ze V6 pod maska wspomaga hamowanie.

    Chetnie sprawdze jak bedzie przy wylaczaniu ABS bo moze warto domontowac
    wylacznik ABS na niektore sytuacje.

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: