eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Data: 2010-02-03 10:33:17
    Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie może trzymać bo działa dopiero, gdy jest różnica prędkości. Taka jest
    > zasada działania. W nowszych Haldeksach
    > jest elektryczna pompa, która daje wytwarza ciśnienie niezbędne do
    > natychmiastowego zadziałania bądź zablokowania sprzęgła. W systemie Hondy
    > czegoś takiego nie było, więc ulegasz sugestii, że tył masz napędzany bez
    > poślizgu przodu i podczas ruszania.
    To dlaczego od razu zjeżdża z rolek w stacji diagnostycznej? Nawet przy
    wyłączonym silniku?
    Wielokrotnie widziałem na szkoleniach, że tył dołączony jest od razu a
    prawdopodobnie rozłącza się już po ruszeniu.
    Myślę, że w dedukcji szanownych teoretyków jest pewien drobny błąd.
    Pamiętam ten film Hondy, szkoda, że nie mogę znaleźć go na sieci.
    Sądzę, że tam było wyjaśnienie.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: