eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Data: 2010-02-03 10:27:58
    Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Przyznasz, ze nie tak powinien dzialac naped na 4 kola?
    W tym modelu powinno mielić jedno z przodu i jedno z tyłu, po przeciwnej
    stronie. I tak powinien działać ten napęd na lodzie. Przynajmniej w mojej tak
    działał. Skoro widziałeś trzy kola to znaczy, że leżałeś na ziemi a śniegu było
    najwyżej kilka cm. No i nie widziałeś tylnego, kręcącego się koła.
    Skoro był lód, to wszystko w porządku. Tak powinien działać napęd bez blokad i
    szper. No i autko choćby i z blokadą mogło się zsuwać.
    Nie przyznam więc.

    > Jak obserwuje czasami inne marki - widac wyraznie, ze jak przod nie
    > moze, to tylne sie dolaczaja i pchaja az przednie zlapie przyczepnosc
    > (badz zadziala inny warunek odlaczajacy tyl).
    W tej marce, tył dołączony jest już przy ruszaniu, a odłącza się dopiero przy
    pewnej prędkości po ruszeniu. I jak na razie żaden z szanownych teoretyków nie
    wyjaśnił jak to się dzieje? Bardzo jestem ciekaw. Bo też nie wiem. Tak działał w
    tej, którą miałem przyjemność podróżować 6 lat.
    Jak było przy prędkościach szosowych, nie mam pojęcia bo nie było jak sprawdzić.

    > A wracajac do tego filmiku, gdzie H.CR-V i T.Highhlander nie daly rady
    > wtoczyc sie na pochylnie - jak to wytlumaczysz?
    > Zla wola testujacych, manipulacja?
    Nie mam pojęcia. Sądzę, że zmyślna manipulacja.

    > Po tym co zobaczylem - zwatpilem, czy w w/w sytuacji (przednie kola
    > mielace w piasku) tyl by mnie z tej sytuaji wyciagnal.
    Jeśli wisisz na podwoziu to żaden napęd nie pomoże. Jeśli pomoże to znaczy, że
    nie wisiałeś.

    > Co do odczuc subiektywnych - byc moze wydaje Ci sie, ze ow naped w CR-V
    > dziala(l) i cie ratuje(owal), natomiast prawdopodobnie gdybys jechal
    > autem FWD zajechal bys tak samo.
    To akurat mogłem kilka razy sprawdzić. Moja firma wysyła nas co jakiś czas na
    szkolenia z jazdy w terenie. No i tam okazuje się, że CR-V radzi sobie w
    głębokim błocie czy śniegu, stromym podjeździe dokładnie tak samo jak posiadane
    przez nas np. Navary ze zblokowanym napędem, bez centralnego dyfra.
    Przejedzie wszystko o ile nie wisi na podwoziu.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: