-
Data: 2010-02-03 10:27:58
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Przyznasz, ze nie tak powinien dzialac naped na 4 kola?
W tym modelu powinno mielić jedno z przodu i jedno z tyłu, po przeciwnej
stronie. I tak powinien działać ten napęd na lodzie. Przynajmniej w mojej tak
działał. Skoro widziałeś trzy kola to znaczy, że leżałeś na ziemi a śniegu było
najwyżej kilka cm. No i nie widziałeś tylnego, kręcącego się koła.
Skoro był lód, to wszystko w porządku. Tak powinien działać napęd bez blokad i
szper. No i autko choćby i z blokadą mogło się zsuwać.
Nie przyznam więc.
> Jak obserwuje czasami inne marki - widac wyraznie, ze jak przod nie
> moze, to tylne sie dolaczaja i pchaja az przednie zlapie przyczepnosc
> (badz zadziala inny warunek odlaczajacy tyl).
W tej marce, tył dołączony jest już przy ruszaniu, a odłącza się dopiero przy
pewnej prędkości po ruszeniu. I jak na razie żaden z szanownych teoretyków nie
wyjaśnił jak to się dzieje? Bardzo jestem ciekaw. Bo też nie wiem. Tak działał w
tej, którą miałem przyjemność podróżować 6 lat.
Jak było przy prędkościach szosowych, nie mam pojęcia bo nie było jak sprawdzić.
> A wracajac do tego filmiku, gdzie H.CR-V i T.Highhlander nie daly rady
> wtoczyc sie na pochylnie - jak to wytlumaczysz?
> Zla wola testujacych, manipulacja?
Nie mam pojęcia. Sądzę, że zmyślna manipulacja.
> Po tym co zobaczylem - zwatpilem, czy w w/w sytuacji (przednie kola
> mielace w piasku) tyl by mnie z tej sytuaji wyciagnal.
Jeśli wisisz na podwoziu to żaden napęd nie pomoże. Jeśli pomoże to znaczy, że
nie wisiałeś.
> Co do odczuc subiektywnych - byc moze wydaje Ci sie, ze ow naped w CR-V
> dziala(l) i cie ratuje(owal), natomiast prawdopodobnie gdybys jechal
> autem FWD zajechal bys tak samo.
To akurat mogłem kilka razy sprawdzić. Moja firma wysyła nas co jakiś czas na
szkolenia z jazdy w terenie. No i tam okazuje się, że CR-V radzi sobie w
głębokim błocie czy śniegu, stromym podjeździe dokładnie tak samo jak posiadane
przez nas np. Navary ze zblokowanym napędem, bez centralnego dyfra.
Przejedzie wszystko o ile nie wisi na podwoziu.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 10:33 n...@o...pl
- 03.02.10 10:35 n...@o...pl
- 03.02.10 10:48 Mihaj
- 03.02.10 11:31 Mihaj
- 03.02.10 17:14 PaweL
- 03.02.10 17:10 Irek N.
- 03.02.10 21:39 Irek N.
- 04.02.10 01:57 J.F.
- 04.02.10 10:24 n...@o...pl
- 04.02.10 10:35 n...@o...pl
- 04.02.10 10:41 Cavallino
- 04.02.10 14:33 Maciej Browarczyk
- 04.02.10 14:39 kamil
- 04.02.10 15:21 kamil
- 04.02.10 20:49 Irek N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=