    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Budżetowy" telewizor
    Date: Fri, 15 Aug 2014 00:20:59 +0200

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.xkjkl3lcn0u1o8@moj...
    W dniu 13.08.2014 o 12:03 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co zauważyłem najlepsze tzn bezbłędne i dopracowane menu mają
    > Panasoniki, na pewno plazmy ale to masz za duże, sądzę że lcd
    > będzie miał podobne bo trudno oczekiwać żeby firma robiła inny firmware
    > dla nich. Wygodny pilot, wszytko dobrze ułozone i najważniejsze
    > działa, i to szybko, bez zacięć.
    >

    > Ja ma Panasonica, też ma kilka błędów i uciążliwości. Tak na szybko:
    To dziwne, może jakaś starsza seria, ja mam pół roku i nie narzekam.

    Panasonic TX-L42ET5E kupiony 1,5 roku temu.

    > - Samoczynne ściemnianie i rozjaśnianie obrazu - największa porażka.
    A masz włączony sensor zewn oświetlenia? spróbuj go wyłączyć, albo
    przełączyć tv w tryb kinowy, mój ma nawet dwa, a że od razu go tak
    przełączyłem to w ogóle tego efektu nie zuważyłem.

    Nie wiem czy ma czujnik oświetlenia. Nigdzie w menu nie znalazłem opcji
    wyłączenia czujnika. Wsparcie techniczne poradziło obejść problem poprzez
    włączenie trybu "prawdziwe kino". Jest lepiej, ale kolory nie są zbyt ładne.
    Nie wiem dlaczego do tej pory nie poprawili tego błedu w sofcie.

    > - Po włączeniu MUTE, a następnie zmniejszeniu głośności, MUTE się
    > wyłącza.
    > Stary Philips CRT miał to zrobione sensownie - regulacja głośności nie
    > wyłączała MUTE.
    Z tym akurat jest różnie w zależności od producenta.

    Ale miło byłoby jakby było zrobione sensownie.

    > - Brak wspólnej listy kanałów dla analogu, DVB-T i DVB-C.
    Utwórz ulubione i tam możesz wrzucić wszystko.

    Chyba nie mam opcji listy ulubionych.

    > - Zawieszanie się telewizora (wymagane wyłączenie zasilania) w czasie
    > prób podłączenia do kina domowego przez HDMI ARC.
    A to ciekawe, ja mam podłączone oba wejścia hdmi i żadnego problemu z nimi
    nie ma, jedynie denerwującym jest fakt, że piorytetowo zawsze zaczyna od
    AV1 i trzeba go ręcznie przełączyć na odpowiednie hdmi.

    Też mam tak, że tylko HDMI1 automatycznie przełącza TV.

    HDMI2 ma ARC i próba "sparowania" go z kinem domowym powoduje zawieszenie
    się TV.

    Ostatnio podłączałaem Toshibę, tam to dopiero jest pop..ne menu, jak już
    wyszukał kanały i je zapisał, to po zmianach juz aktualizacja nie była
    możliwa, pisał że zapisuje i na tym się kończyło, a ustawienie go to
    wyższa szkoła jazdy, nawet z instrukcją.

    A ja żałuję, że nie kupiłem Philipsa, nawet mniejszego 40 cali.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba