  • Data: 2014-08-16 12:32:37
    Temat: Re: "Budżetowy" telewizor
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2014 o 00:20 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    pisze:

    > To dziwne, może jakaś starsza seria, ja mam pół roku i nie narzekam.
    >

    > Panasonic TX-L42ET5E kupiony 1,5 roku temu.

    Ja mam TX-P50X60E kupiony w grudniu '13
    ale jak widzę po symbolu to masz starszą wersję.

    > A masz włączony sensor zewn oświetlenia? spróbuj go wyłączyć, albo
    > przełączyć tv w tryb kinowy, mój ma nawet dwa, a że od razu go tak
    > przełączyłem to w ogóle tego efektu nie zuważyłem.
    >

    > Nie wiem czy ma czujnik oświetlenia. Nigdzie w menu nie znalazłem opcji
    Menu-obraz-czujnik otoczenia, można włączyć lub wyłączyć, ja mam włączony
    inic się nie dzieje.
    A czy jakaś świetlówka ci nie świeci blisko TV? bo ona też może ten czujnik
    zakłócać. Wiem że zakłócała w niektórych dekoderach czunik pilota, nie
    dało się
    sterowac dekoderem.

    > wyłączenia czujnika. Wsparcie techniczne poradziło obejść problem
    > poprzez włączenie trybu "prawdziwe kino". Jest lepiej, ale kolory nie są
    > zbyt ładne. Nie wiem dlaczego do tej pory nie poprawili tego błedu w
    > sofcie.

    Ja mam ustawione tylko "kino", bo faktycznie "prawdziwe kino" jest obraz
    za ciemny.

    > Z tym akurat jest różnie w zależności od producenta.
    >

    > Ale miło byłoby jakby było zrobione sensownie.
    Zdziwisz się ale posprawdzałem w domu dekodery i wszystkie działają tak że
    jak jest wł
    mute i ściszysz to się wyłącza. Czyli Philips był wyjątkiem :)

    > Utwórz ulubione i tam możesz wrzucić wszystko.
    >

    > Chyba nie mam opcji listy ulubionych.
    Menu-konfuguracja-menu strojenia-ulubione

    > A to ciekawe, ja mam podłączone oba wejścia hdmi i żadnego problemu z
    > nimi
    > nie ma, jedynie denerwującym jest fakt, że piorytetowo zawsze zaczyna od
    > AV1 i trzeba go ręcznie przełączyć na odpowiednie hdmi.
    >

    > Też mam tak, że tylko HDMI1 automatycznie przełącza TV.
    >
    > HDMI2 ma ARC i próba "sparowania" go z kinem domowym powoduje
    > zawieszenie się TV.
    To równie dobrze może być wina kina, nie wiadomo jakie żądanie wysyła do
    TV.

    > A ja żałuję, że nie kupiłem Philipsa, nawet mniejszego 40 cali.
    Sprzedać na al.. i kupić :)

    --

    Pozdr
    Janusz