  • Data: 2013-02-17 09:48:35
    Temat: Re: Budżetowy statyw
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-17 01:04, CichyBartko pisze:
> [...]
    10096200.html

    > Benro A-300 EX + BH-0
    > http://fotozakupy.pl/statyw/benro-a-300-ex-bh-0-ph-0
    8-pokrowiec,9923s
    > to mój kolejny typ.
    > Powiem szczerze że mam zerowe doświadczenie z prawdziwymi statywami.
    > Zawsze się mówiło że im bardziej solidny tym lepiej, ale czy przy
    > lekkim body to ma sens?

    A może Velbon Sherpa 803R http://www.dfv.pl/statywy-i-glowice.html?id=1131
    Fajny statyw, nie jest za ciężki. Głównym atutem jest wyjmowana kolumna
    centralna
    wraz z małym imadełkiem. Dzięki temu nie musisz targać całego statywu,
    na spacerze montujesz go do płotka, gałęzi czy ławki.
    Często to praktykuję i rozwiązanie jest wygodne, cały statyw chowam
    sobie wtedy do plecaka.
    Głowica też nie sprawia większych problemów, jednak przy D90 + 70-300
    lub 55-300
    przy dłuższych ogniskowych trzeba brać poprawkę że troszkę opadnie.
    Ale głowicę można sobie zmienić :) przy cięższych zestawach.
    Kolumnę centralną można również montować odwrotnie, np do makro.
    Ja robiąc w domu makro mocuje poprzez imadło do brzegu stołu/biurka.

    pzdr

    --
    --- xyz