  • Data: 2013-02-17 20:20:04
    Temat: Re: Budżetowy statyw
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-17 19:52, Krzysztof 45 pisze:

    > Też posiadam Velbon Sherpa 600R od ponad chyba pięciu lat i bardzo sobie
    > chwalę. Kolumna wyjmowana i montowana od spodu pozwala na foty pionowe
    > np. książek. W teren i do domu. Polecam.
    >
    > http://www.fotografuj.pl/Article/Statyw_Velbon_Sherp
    a_600R/id/12

    Tak na marginesie: czy nie masz problemu z demontażem szybkozłączki? Mam
    co prawda inny model 7xx ale szybkozłączka jest ta sama na oko. Nie
    jestem w stanie odciągnąć metalowego uchwytu. Szukam, zawsze jakiejś
    łyżeczki, gałązki aby móc podważyć go bo inaczej nie dam rady. Nawet nie
    ma nacięcia na monetę aby inaczej sobie poradzić.

    Marek