    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Date: Sat, 26 May 2012 08:03:14 +0200

    W dniu 2012-05-26 07:30, Lukasz pisze:

    > wiedziałem że nie będą wyrabiać, a to wiąże się ze wzmożonym
    > poszukiwaniem kasy (nazywanym poprawą bezpieczeństwa na drogach), a w
    > związku z tym że dalej muszę jeździć tyle ile jeżdżę, to jak dostałem w
    > niedużym odstępie czasu 14pkt za "uszkodzenie cb-radia" :) to poleciałem
    > szybciutko do wordu 6pkt skasować

    > jak to ktoś napisał, to po prostu dodatkowy podatek...

    Ja tylko mam nadzieje, że kiedyś się ludzie wkurwią porządnie
    i wyjdą na ulice w całym tym ZSRR zwanym szumnie Unia Europejska.

    Wszędzie gdzie tylko się da jest strzyżenie barana. Ciągle jakieś
    podatki, opłaty. No bo jeśli traktujemy Państwo jako organizację
    czyli firmę, to jak firma może być dobrze zarządzana, jeśli
    kierownictwo tej firmy jest wybierane w demokratycznych wyborach
    spośród pracowników tej firmy? No to kto wygra? Największe cwaniaki,
    które najlepiej będą umiały kłamać i obiecywać gruszki na wierzbie.
    I po co będą rządzić? Aby kraść, załatwić sob ie i rodzinie synekury.

    No i wszystko jasne.