  • Data: 2012-05-26 09:28:49
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-26 08:51, DoQ pisze:

    > Tylko co to zmieni w tym temacie? Po wystąpieniu z UE nasz rząd
    > zrezygnuje wspaniałomyślnie z zarabiania na suszeniu?

    nie chodzi o wyjście tylko upadek chorego systemu.
    scenariusz na najbliższe lata:
    - do rządów dochodzą kolejno jawni socjaliści a potem populiści
    - państwa bankrutują
    - do władzy dochodzą zwolennicy wolności i własności (bo nie ma już z
    czego rozdawać) i sprzątają bałagan ;-))

    > Ale z drugiej strony można np. handlować w ramach krajów UE bez żadnych
    > dodatkowych narzutów.

    śmieszne
    ale żeby nie płacić ceł i nie opodatkowywać się podwójnie, będziesz miał
    opłatę za CO2, składkę na UE i narzuconą akcyzę na paliwo.
    i to jest "bez żadnych dodatkowych narzutów"
    ponadto zniesienie ceł nie jest po to by np Polska mogła eksportować do
    Niemiec tylko raczej odwrotnie.