  • 11. Data: 2024-08-13 16:08:42
    Temat: Re: Budowlańcy pomóżcie
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 13.08.2024 o 08:54, J.F pisze:

    > Mówisz, ze te +5X warte grzechu?

    Nie wiem, ja tam wolę grzeszyć w *tradycyjny* sposób.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 12. Data: 2024-08-13 20:50:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan P. Jankisz napisał:

    > Nie wiem, ja tam wolę grzeszyć w *tradycyjny* sposób.

    -- Wie pan jaką ja radością jadę do Świdra!?
    -- Żeby pani wiedziała, z jakim ja świdrem jadę do Radości!

    Jarek (zasłyszane w kolejce Warszawa-Otwock)

    --
    "Przez to święte namaszczenie niechaj ci Bóg w swoim nieograniczonym
    miłosierdziu odpuści, cokolwiek zgrzeszyłeś wzrokiem, słuchem, powonieniem,

  • 13. Data: 2024-08-14 16:51:51
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > -- Wie pan jaką ja radością jadę do Świdra!?
    > -- Żeby pani wiedziała, z jakim ja świdrem jadę do Radości!

    Lepiej grzeszyć i żałować, niźli żałować, że się nie grzeszyło.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 14. Data: 2024-08-14 17:05:55
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Ostrza w plus-5X są z tych samych materiałów co w zwykłych wiertłach do
    betonu.

    > Kiepsko to widze. Po chwili pracy w betonie ostrza nie ma.
    > Ba - widiowe do betonu nowe, to raczej ma inne "ostrza",

    Bo typowe wiertło do betonu ma *kruszyć*, a nie skrawać stąd inny
    kształt ostrzy.

    > ale moze ten plus-5X lepszy.

    Spróbuj, przecież nie kosztuje to majątku. Być może te wiertła szybciej
    się tępią, ale w amatorskim dłubaniu to nie ma znaczenia.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 15. Data: 2024-08-15 01:23:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan P. Jankisz napisał:

    > Lepiej grzeszyć i żałować, niźli żałować, że się nie grzeszyło.

    "Panno Przenajświętsza, bez grzechu poczęta, daj mi grzeszyć bez poczęcia".

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2024-08-15 08:33:17
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > "Panno Przenajświętsza, bez grzechu poczęta, daj mi grzeszyć bez poczęcia".

    Pasażerka do kierowcy autobusu:

    - W Zimnej Wodzie staje ?

    Kierowca do pasażerki:

    - Tak, kaczorowi.

    Zimna Woda: wioska na Podkarpaciu.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 17. Data: 2024-08-21 19:18:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Aug 2024 17:05:55 +0200, PeJot wrote:

    > Ostrza w plus-5X są z tych samych materiałów co w zwykłych wiertłach do
    > betonu.

    Ogólnie widia nadaje się na ostrza - może są róznice między typami
    "do betonu" i "do stali", ale raczej mniejsze.

    > Bo typowe wiertło do betonu ma *kruszyć*, a nie skrawać stąd inny
    > kształt ostrzy.

    A w tych Boscha są inne ?

    > Spróbuj, przecież nie kosztuje to majątku. Być może te wiertła szybciej
    > się tępią, ale w amatorskim dłubaniu to nie ma znaczenia.

    Taniocha, choc taniocha z allegro ... to może być podróbka :-(

    Ale gdzie znależć ten zbrojony beton ... no w sumie mam w mieszkaniu i
    mam magnes, do omijania ...

    J.

  • 18. Data: 2024-08-21 20:40:46
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 21.08.2024 o 19:18, J.F pisze:

    > A w tych Boscha są inne ?

    Nie doktoryzowałem się przed pierwszym użyciem. Działa i tyle.

    > Taniocha, choc taniocha z allegro ... to może być podróbka :-(

    Kup w markecie /sklepie narzędziowym.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 19. Data: 2024-09-03 17:15:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2024 o 17:45 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > I przewierca się to przez pręt w betonie ?

    Mam niewielką młotowiertarkę akumulatorową makity i "przewierca" się
    przez pręty w stropie zwykłym wiertłem sds-plus z zestawu makity. Młotek
    ma 2J

    TG