  • 11. Data: 2011-04-15 20:13:05
    Temat: Re: Brother tusze
    Od: "ptaszyna" <b...@s...pl>

    witam,

    Brother to bardzo fajne drukarki, zapewniajace tania eksploatacje, szybki
    (jak na atrament) wydruk.
    Wystarczy wybrac dobre zamienniki, nie najtansze bo to sie moze zemscic,
    dodam, ze na zamiennikach i tak oszczedzamy.

    Ja aktualnie drukuje na J125 i wlasnych zamiennikach LC985 dzialaja bez
    problemu.

    --
    Serdecznie pozdrawiam!,
    Marcin,

    Użytkownik "Marcin Szumilas" napisał w wiadomości grup

    Quoted:
    WiesłaW (n...@u...poczta.onet.pl)
    in news:op.vttuhqsr35rodc@naw-pc

    > Kupiłem sobie drukarkę DCP-J315W parę miesięcy temu.

    I jak? Zadowolony?
    A jak z jakością skanowania?

    Bo właśnie mam zamiar taką zamawiać.

    Marcin Sz.

  • 12. Data: 2011-04-16 18:56:56
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 15-04-2011 o 21:14 Marcin Szumilas napisał na pl.comp.pecet:

    > I jak? Zadowolony?
    > A jak z jakością skanowania?
    > Bo właśnie mam zamiar taką zamawiać.

    Napiszę tak: jest to zwyczajna drukarka dla zwyczajnego człowieka.
    Jakość wydruku nie jest rewelacyjna (zdjęć i tak nie będę drukował),
    ale wystarczająca. Nie kaprysi - tak jak moja poprzednia drukarka,
    tylko robi co jej każę. Dla mnie jest bardzo łatwa i przyjemna w
    obsłudze, ale okazuje się, że nie dla wszystkich. Po prostu ludzie
    mają wrodzoną niechęć do czytania instrukcji obsługi.
    Skaner (jak dla mnie) bardzo dobrze skanuje, no i nie jest droga.
    WiFi chodzi jak należy, nawet wizualnie mi odpowiada. Jednym słowem
    ciężko mi się do czegoś przyczepić.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 13. Data: 2011-04-16 20:21:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "WiesłaW" napisał:

    > Napiszę tak: jest to zwyczajna drukarka dla zwyczajnego człowieka.

    I Animki ;->

    > Jednym słowem ciężko mi się do czegoś przyczepić.

    A spróbuj podrukować dwustronnie ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2011-04-16 21:22:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-16 22:21, JoteR pisze:

    > I Animki ;->

    I JoteR :P

    Ps. Skoro wymienili na nową zaraz po kupnie to chyba szwankowała, no nie?

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-04-17 11:50:35
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    WiesłaW (n...@u...poczta.onet.pl)
    in news:op.vt1n86wz35rodc@naw-pc

    > Napiszę tak: jest to zwyczajna drukarka dla zwyczajnego człowieka.
    > Jakość wydruku nie jest rewelacyjna (zdjęć i tak nie będę drukował),
    > ale wystarczająca.

    http://www.centrumdruku.com.pl/epson/stylus_sx510w.c
    Hm, ta podobno lepiej drukuje, znacznie lepiej skanuje, a nawet jest
    trochę tańsza. Tylko bardzo nie lubię tego górnego podajnika z tyłu.

    http://tinyurl.com/3kpqoe2
    http://tinyurl.com/3kms5qa
    http://www.komputerswiat.pl/media/1035198/tabela-pdf
    -komputerswiat.pdf

    Tusze - 180ml za 30zł:
    http://tinyurl.com/3bueypu
    http://tinyurl.com/3kep62c
    http://tinyurl.com/3tnu45k

    Mam dylemat. ;)
    Niech ktoś coś podpowie.

    Marcin Sz.

  • 16. Data: 2011-04-17 17:56:08
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 16-04-2011 o 22:21 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

    > I Animki ;->

    Wierzę, że Animka (jak każda kobieta zresztą) jest nadzwyczajna :)

    > A spróbuj podrukować dwustronnie ;->

    A co? "ręczny dupleks" nie chce działać? U mnie działa :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 17. Data: 2011-04-17 18:44:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "WiesłaW" napisał:

    > A co? "ręczny dupleks" nie chce działać? U mnie działa :)

    Działa, ale to ciągłe otwieranie i dopychanie podajnika na dłuższą metę jest
    wkurzające.

    JoteR

  • 18. Data: 2011-04-17 20:19:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 19:56, WiesłaW pisze:

    > Wierzę, że Animka (jak każda kobieta zresztą) jest nadzwyczajna :)

    > A co? "ręczny dupleks" nie chce działać? U mnie działa :)

    U mnie też działa, tylko trzeba przełożyć papier. Jeszcze mi to na
    szczęście nie było potrzebne.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-04-17 22:06:50
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    JoteR (j...@p...pl)
    in news:iofce0$aeu$1@inews.gazeta.pl

    > Działa, ale to ciągłe otwieranie i dopychanie podajnika na dłuższą
    > metę jest wkurzające.

    A ciężko się to otwiera? Bo ja często drukuję dwustronnie.

    MSz

  • 20. Data: 2011-04-18 11:40:45
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-04-2011 o 15:48 Mich@l napisał na pl.comp.pecet:

    > Gdybyś potrzebował ich dopiero za jakieś 2 tygodnie to odezwij się na
    > priv. Adres odszyfrujesz z nagłówka.

    Miałem nadzieję, że wytrzymają jeszcze dwa tygodnie, ale niestety
    musiałem zamówić.
    W każdym razie - dzięki za chęć pomocy.

    --
    WiesłaW