  • 21. Data: 2011-04-20 10:42:08
    Temat: Re: Brother tusze
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-17 13:50, Marcin Szumilas pisze:

    > trochę tańsza. Tylko bardzo nie lubię tego górnego podajnika z tyłu.

    Drukarki z podajnikami z tyłu odpuściłem sobie dobre kilka lat temu, od
    czasu gdy kot wylegujący się na urządzeniu spowodował całkowite
    "zawłosienie" wnętrza :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 22. Data: 2011-04-20 11:01:25
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Mich@l (k...@t...cy)
    in news:iomdab$aer$1@inews.gazeta.pl

    > Drukarki z podajnikami z tyłu odpuściłem sobie dobre kilka lat temu,
    > od czasu gdy kot wylegujący się na urządzeniu spowodował całkowite
    > "zawłosienie" wnętrza :)

    O widzisz! To jest argument. Mój wprawdzie nie śpi na HP, ale kto wie,
    czy by mu się Epson nie spodobał. :)

    MSz