  • Data: 2010-07-29 12:38:48
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-27 23:13, jurajski Jaskiniowiec pisze:
    > Dnia 21-07-2010 o 01:37:19 Animka<a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > Tylko najpierw upewnij sie, ze ten FAX jest sprzetowy, czy tylko jako
    > driver w Windowsie. Tez bylem podniecony faktem, ze te drukarki maja
    > wbudowany FAX. Pozniej okazalo sie, ze owszem maja, ale tylko wtedy, gdy
    > sa podlaczone do komputera, a wspomniany FAX realizowany jest poprzez
    > sterownik w Windows. Ja wprawdzie mam 150C i sobie chwale. Nie mam w niej
    > FAXu, bo i nie korzystam z niego. Nie mam kolorowego wyswietlacza (jest
    > tylko zwykly jednolinijkowy), ale i nie drukowalem niczego nigdy
> [...]

    Tez nie mam kolorowego wyswietlacza.
    Podłączyłam wczoraj tak z ciekawości telefon do gniazdka na przodzie
    drukarki, zeby sprawdzić czy zdjęcie bezpośrednio z telefonu się
    wydrukuje. Ani drgnęło.

    > Na poczatku tez bylem sceptycznie nastawiony do tej drukarki, ale jest ona
    > u mnie juz trzeci rok i tyle faktur co na niej wydrukowalem, to Canonow i
    > HP potrzebowalbym ze 3 szt. Brother to przede wszystkim dobre wykonanie.
    > Skaner nie zachwyca, ale w wiekszosci maszyn wielofunkcyjnych jest on
    > sredniej jakosci. Mi do OCR wystarcza, a nawet do skanowania fotek tez sie
    > nadaje - i tak przeciez pozniej obrabia sie to w jakims programie
    > graficznym.

    Masz rację.

    > Odnosnie zuzycia tuszu, to jest naprawde fajna drukarka. Jedyne co w tej
    > kwestii wpienia, to jesli skonczy Ci sie jeden kolor - np. Magenta, a
    > pozostale sa pelne, nie wydrukujesz w czarnym. Po prostu musisz albo
    > napelnic, albo wymienic dany kolor i dopiero drukarka zacznie drukowac. Na
    > szczescie, jak wspomnialem - tuszu spozywa sporadycznie malo, a i
    > zamienniki sa naprawde tanie. Zaleta sa tez osobne zbiorniki dla kazdego z
    > kolorow - w HP dawniej (nie wiem jak teraz) denerwowalo mnie, ze trzeba
    > bylo wyrzucac caly pojemnik, pomimo zuzycia tylko jednego koloru.

    Czytałam na pcword, że drukarki (na ogół wszystkie) pokazują, że już nie
    ma tuszu. Po otwarciu pojemników okazało się, ze tuszu jest jeszcze
    dużo. Jakie oszustwo, co? Po to, żeby znowu oryginały zamawiać.

    > Nie uzywalem jej do drukowania na papierze foto, aczkolwiek wykresy
    > kolorowe, wizytowki itp wychodza naprawde ladnie. Malo kiedy krzywo wciaga
    > papier, a jesli juz, to w najgorszej jakosci drukowania. Raz tylko
    > wciagnela mi papier - w Canon i HP bylo to nagminne.

    Drukarkę mam od wczoraj. Narazie wydrukowałam parę zdjęć na zwykłym
    papierze.
    Zdjęcia ładne, ale zielonego koloru brakuje! Zamiast np. zielonej ściany
    czy drzew jest szarawy odcień :-(

    > Ostatni mankament, to podajnik papieru - u mnie trzeba wysunac kasete,
    > napakowac tam papieru. Gdy drukuje sie jednostronnie, to to nie
    > przeszkadza, ale jesli ma sie czasem jakies wydruki dwustronne, to
    > wyjmowanie kasety, by odwrocic kartke jest dosyc denerwujace.

    To prawda.

    > Mimo wszystko uznaje ten zakup jako udany.

    Ja też. Jeszcze nie ustawiłam faxu, bo nie mam czasu, zresztą nie wiem
    czy to ma sens.

    > A propos fotografii, to jak juz bylo wspomniane - lepiej oplaca sie kupic
    > do tego celu drukarke sublimacyjna. Druk fotografii na atramentowce jest
    > nieoplacalny(tusz oryginalny, koszt papieru strasznie drogi), ale i jakosc
    > nawet na Photosmartach (mialem HP PS 1100) jest kiepska. Chyba, ze ktos ma
    > wade wzroku, to faktycznie roznicy nie zauwazy...

    Na użytek domowy może być :-) Tylko tej zieleni brakuje :-(
    Fajnie, cicho drukuje. Kotłuje się tam coś w środku drukarki, a potem
    wyskakuje wydrukowane już zdjęcie.

    > Dzisiaj, gdybym mial kupic drukarke, bylby to tez Brother, ale model z
    > WiFi (nie pamietam modelu). Niby drozsza, ale komfort pracy bez kabli bywa
    > bezcenny...

    Ja jeszcze nie jestem uświadomiona co do WiFi, jak nie widziałam na
    oczy jak to jest z drukarką na Wifi to ...

    > [edit]
    > Zajzalem do specyfikacji i faktycznie model 250C nie potrzebuje kompa do
    > FAXu.

    No nie potrzebuje.

    Musze jeszcze dodać, że bardzo cienki jest ten plastik drukarki. Aż się
    boję, że coś złamię, szczególnie tackę do papieru.

    --
    animka