  • Data: 2010-07-22 09:36:28
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-22 04:23, Kuba pisze:

    > Fax przez VOIP zależy głównie od operatora. I tego czy bramka odpowiedni
    > kodek ciągnie.

    Chyba do bramki trzeba podłączyć kabel telefoniczny od drukarki.
    Narazie nie będę sobie tym głowy zawracała, dopiero jak wszystko
    popodłaczam.

    > Chodziło o podajnik skanera.
    > ;)

    Tego to jeszcze nie wiem. Instrukcję czytałam, ale nie pamiętam. Wiem,
    że można skanować ksiażki.

    > Znaczy moja? Posiada.

    Aha, to fajnie. Twój model drukarki zresztą nowszy.
    Ja musiałam brać w tym sklepie gdzie był telefon stacjonarny
    bezprzewodowy (taki jaki chcę), a w tym sklepie był mały wybór drukarek.
    Nie chce mi się płacić 2 razy za kuriera.

    > Sprawdź czy są zamienniki i ile kosztują?

    Patrzyłam. Niedrogie.

    > AFAIK Canony bodaj mają chipy komplikujące sprawę - musi być chip który
    > jeszcze resetować trzeba.

    Nie wiem o co tu chodzi, co to ten chip ale "pal to sześć". Biorę jednak
    Brother.

    > I przede wszystkim ile będziesz drukować? Jeśli mało / b.mało, możesz
    > używać oryginalnych - tyle że do drukowania tekstów zamienniki są równie
    > dobre, nie ma sensu przepłacać bo różnicy nie widać.

    Pisemka różne. Do użytku domowego w razie potrzeby, nie do firmy.

    > Oryginalne warto do drukowania zdjęć, ale jeśli chcesz dużo fotek
    > drukować to i tak lepiej system stałego zasilania podłączyć, karmiony z
    > butelki.
    > ;)

    Karmiony z butelki to znaczy napelniam sama pojemniki tuszem z butelki
    jak się tusz skończy?

    > Jaki format?

    Jeszcze nie wiem.

    > Jak mały (10x15) to może lepiej drukarkę termosublimacyjną specjalnie do
    > tego celu?
    > Poczytaj dyskusje na cyberfoto, był potężny wątek o drukowaniu zdjęć.

    Jak mnie ta drukarka wkurzy to kupię tusz za 120 zł do lexmarka i
    wydrukuje pięknie.
    Nikt się nie zorientuje, że to zdjęcia nie od fotografa :-)

    --
    animka