  • 21. Data: 2011-11-04 19:31:57
    Temat: Re: Brawo dla Sony
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-11-04 18:18, Marek Wyszomirski wrote:
    > Też - chociaż z pewnymi ograniczeniami w stosunku do jpg. W przypadku RAW
    > można zapisać do 6 zdjęć (przy jpg do 7) i z mniejszą prędkością - 3 lub 5
    > klatek/s (w przypadku jpg 3, 5, 7 lub 10kl./s).

    Dla przypomnienia topowe casio potrafią zapisać ostatnie 60 rawówi i z
    ostatniej sekundy. Tam trzyma się spust i po odciśnięciu ostatnie zdjęcia
    lądują na karcie. Można to też spowolnić lub rozsunąć w czasie, zapis trwa
    z tego co pamiętam ok. minutę.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 22. Data: 2011-11-04 20:49:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-11-03 13:18, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Niestety lag przetwornika i
    > ww emulacji nie zostanie nigdy zniwelowany do zera - na wyświetlaczu widzimy
    > opóźnienie zwiazane z procesem rejestracji. Dla statycznych kadrów nie ma to
    > znaczenia, dla dynamicznych ma ogromne (widzisz w kadrze samochód, a jego już
    > tam nie ma), a czym gorsze światło tył dłużej trwa ten lag.

    No to masz stare info, w epl1 z dołączonym wizjerem ten lag jest
    praktycznie niezauważalny.

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/

  • 23. Data: 2011-11-04 22:34:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > A bo ja wiem - przecież teraz przetwarza się dane z matrycy w trybie
    > ciągłym

    naprawdę? myślisz że do wyświetlania w trybie LV to procesor przetwarza
    obraz z przetwornika w pełnej rozdzielczości?

  • 24. Data: 2011-11-05 15:43:09
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 04.11.2011 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > No to masz stare info, w epl1 z dołączonym wizjerem ten lag jest
    > praktycznie niezauważalny.

    Ale nadal jest większy od zera - czyli od normalnej drogi optycznej światła przez
    lustro-matówkę-pryzmat-wizjer. Obraz musi zostać przetworzony.

  • 25. Data: 2011-11-05 15:54:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-11-05 16:43, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ale nadal jest większy od zera - czyli od normalnej drogi optycznej światła przez
    > lustro-matówkę-pryzmat-wizjer. Obraz musi zostać przetworzony.

    Tak, wiem że większość ludzi boli sama świadomość...

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam

  • 26. Data: 2011-11-05 17:54:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-05 15:43:09 +0000, Sergiusz Rozanski
    <w...@m...com.pl> said:

    > Ale nadal jest większy od zera - czyli od normalnej drogi optycznej
    > światła przez
    > lustro-matówkę-pryzmat-wizjer. Obraz musi zostać przetworzony.

    No więc wyobraź sobie, od Twojej decyzji upływa większy od zera czas do
    momentu naciśnięcia spustu migawki.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-11-05 19:12:14
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-11-05 18:54, JA pisze:

    > No więc wyobraź sobie, od Twojej decyzji upływa większy od zera czas do
    > momentu naciśnięcia spustu migawki.

    Poza tym istotny jest czas od momentu podjęcia decyzji o wciśnięciu
    spustu a otwarciem migawki. W przypadku lustrzanki dochodzi w tym czasie
    dodatkowe opóźnienie - między wciśnięciem spustu a otwarciem migawki
    trzeba jeszcze unieść lustro.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 28. Data: 2011-11-06 15:58:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 05.11.2011 JA <marb67> napisał/a:

    > No więc wyobraź sobie, od Twojej decyzji upływa większy od zera czas do
    > momentu naciśnięcia spustu migawki.

    Wiem, ale to MI przeszkadza podczas kadrowania - szczególnie gdy masz nawyk
    obserwowania świata jednym okiem, a kadrowania drugim.

  • 29. Data: 2011-11-06 16:11:05
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-06 15:58:28 +0000, Sergiusz Rozanski
    <w...@m...com.pl> said:

    > Wiem, ale to MI przeszkadza podczas kadrowania - szczególnie gdy masz nawyk
    > obserwowania świata jednym okiem, a kadrowania drugim.

    Z UW lub T także?

  • 30. Data: 2011-11-06 16:24:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-11-06 16:58, Sergiusz Rozanski pisze:
    > Wiem, ale to MI przeszkadza podczas kadrowania - szczególnie gdy masz nawyk
    > obserwowania świata jednym okiem, a kadrowania drugim.

    Więc raz jeszcze napiszę: w epl1 z dołączonym wizjerem ten lag jest
    praktycznie niezauważalny. Także przy patrzeniu jednym okiem przed
    wizjer, drugim na żywo.

    --
    pozdrawia Adam
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/