  • Data: 2011-11-07 19:01:28
    Temat: Re: Brawo dla Sony
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > I nieostre rogi, ciągła walka o złapanie w go planów... :)

    "Soft w aparacie wszystko mi to naprawi..." ;-)

    A co to, obiektyw przyspawany? :) I przysłona?

    Między 4/3 a FF jest równe 2EV różnicy dla tej samej GO. Czyli
    odpowiednikiem "topowego" zooma u4/3 z 2.8 będzie ciemny (i "lekki") 5.6
    (+ zapas jakości obrazu wynikający z dużej matrycy). A w razie potrzeby
    zawsze można do niego przypiąć jasną stałkę (którą w razie czego zawsze
    można przecież przymknąć).

    Ale jak się nie doczekam FF, to w końcu nie obrażę się na APS-C
    z obrotowym ekranem - dla mnie to główna zaleta, którą daje brak
    lustra - a nie żadne tam (pseudo) "małe rozmiary", w które z takim
    uporem idzie np. Sony (głównie kosztem wygody długotrwałego chwytu).

    Mariusz [mr.]