  • 31. Data: 2017-09-26 10:41:39
    Temat: Re: Brama
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:oqbhoi$eqg$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 25.09.2017 o 19:34, J.F. pisze:
    >> Jest dementi
    >> http://www.informatorbrzeski.pl/szczurowa-interwencj
    a-policji-podczas-przejazdu-orszaku-weselnego/

    >Jednak w policji pracują idioci. Zamiast przeprosić/olać sprawę to
    >tłumaczą się bzdurnie, jednocześnie się pogrążając.

    Czemu ? W oryginale fonii w kluczowym momencie zabraklo, i nie
    zrozumialem co tam mowia, ale tlumaczenie brzmi calkiem dobrze -
    kierowca bez pasow, mandat mu sie nalezal :-)

    J.

  • 32. Data: 2017-09-26 11:06:25
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 26 Sep 2017 10:40:04 +0200, RadoslawF wrote:
    > Udowodnisz że mandaty dostali koledzy motocyklisty czy po prostu sam
    > jesteś idiotą?

    Ja niczego udowadniać nie muszę. Policjant udowodnił że pasów nie było =
    mandat się należy. Na tym koniec rozmowy. Szacowanie reszty ewentualnego
    kontekstu leży w gestii służb mundurowych, a nie internetowych mądrali.

    Domniemywam że nigdy nie pracowałeś w Policji, a tylko tak sobie
    bezmyślnie plujesz dookoła. Z kim tu rozmawiać?

    Mateusz

  • 33. Data: 2017-09-26 15:43:32
    Od: j...@i...pl

    On 26 Sep 2017 09:06:25 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:

    >Domniemywam że nigdy nie pracowałeś w Policji, a tylko tak sobie
    >bezmyślnie plujesz dookoła. Z kim tu rozmawiać?

    Po Twoich wywodach domniemywam, że Ty jesteś pracownikiem policji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 34. Data: 2017-09-26 15:45:43
    Od: j...@i...pl

    On 26 Sep 2017 08:29:35 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:

    >Z tego co czytam (filmu nie oglądałem) to rozumiem że chcieli zatrzymać
    >motocyklistę co na jednym kole figlował, ten się nie zatrzymał, to
    >zatrzymali kolegów za nim. Koledzy wykazując brak współpracy dostali
    >mandat bo akurat się zdarzyło że pasy nie zapięte.

    Ale masz 100% pewność że to koledzy? Ci z wesela i motocyklista? Bo ja
    nie. Ale policjant z nagrania chyba jest jasnowidzem. Nie, jednak nie
    jest, bo inaczej miałby dane motocyklisty na tacy. Po prostu wykazał
    się nadgorliwością. I tyle.

  • 35. Data: 2017-09-26 17:54:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Domniemywam że nigdy nie pracowałeś w Policji,
    No nie pracowałem. A ty za psa robisz/robiłeś (nie mylić psa z
    policjantem - różnica jest taka, że pies jest od tego żeby szczekać, a
    policjant od tego, by służyć społeczeństwu).

    Shrek

  • 36. Data: 2017-09-26 17:58:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2017 o 15:45, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > nie. Ale policjant z nagrania chyba jest jasnowidzem. Nie, jednak nie
    > jest, bo inaczej miałby dane motocyklisty na tacy. Po prostu wykazał

    No właśnie pisałem - my czasem chopperami/cruiserami "eskortujemy"
    spontanicznie przypadkowe "wesela" po trasie.

    Ponadto na szlifierkach po wioskach ludzie dziwne rzeczy odpierdalają.
    Zobaczą laskę, to moto od razu na gumę i do pionu;)

    A ten pies nie wykazał się nadgorliwością, a po prostu mu ktoś kij w
    dupę wsadził i nie potrafi inaczej jak być psem.

    Shrek

  • 37. Data: 2017-09-26 18:06:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2017 o 10:41, J.F. pisze:

    > Czemu ? W oryginale fonii w kluczowym momencie zabraklo, i nie
    > zrozumialem co tam mowia, ale tlumaczenie brzmi calkiem dobrze -
    > kierowca bez pasow, mandat mu sie nalezal :-)

    Temu, że policja nie służy do przypierdalania się. Był podobny
    przypadek, że rzeczniczka policji zapytana, co sądzi o samochodach
    zaparkowanych tak, że się nie da przejechać bez najeżdzania na podwójną
    ciągłą odparła "należy się mandat przejżdzającym po ciągłej".

    I teraz pytanie - czy rekrutacja do policji promuje idiotów, czy praca w
    policji powoduje uszkodzenia mózgu funkcjonariuszy? Pół biedy, jesli
    chodziłoby o krawężnika, ale to była rzeczniczka prasowa:(

    Shrek

  • 38. Data: 2017-09-26 19:11:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Temu, że policja nie służy do przypierdalania się. Był podobny

    Ale czy to przypierdalnie ?
    Jak Ciebie przyuwaza bez pasow, to tez mandat zaproponuja.
    No chyba, ze norme juz wyrobia :-)

> [...]
    >zaparkowanych tak, że się nie da przejechać bez najeżdzania na
    >podwójną ciągłą odparła "należy się mandat przejżdzającym po

    Ale czyz nie miala racji ? :-)

    Ja ci wiecej powiem - temu kierowcy nalezy sie dmuchanko, no bo tak
    ... nowozeniec, slub ... jest uzasadnione podejrzenie :-)

    A czepialstwo to bedzie, jak po kieliszku szampana w USC zobacza 0.19
    na alkomacie :-)

    J.

  • 39. Data: 2017-09-26 19:30:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2017 o 19:11, J.F. pisze:

    > Ale czy to przypierdalnie ?
    > Jak Ciebie przyuwaza bez pasow, to tez mandat zaproponuja.

    Trzymajmy się faktów. Nie zatrzymali go za niemanie pasów, a za to że
    motorant przed nim objechał psa i mu się kutas skurczył. Stan faktyczny
    jest taki, że w momencie zatrzymania i zaraz po się po prostu
    przypierdalał. A potem na siłę znalazł uzasadnienie.

    > Ale czyz nie miala racji ? :-)

    Oczywiście, że nie. Jesteś równie popierdolony jak owa niedorzeczniczka? :P

    > Ja ci wiecej powiem - temu kierowcy nalezy sie dmuchanko, no bo tak ...
    > nowozeniec, slub ... jest uzasadnione podejrzenie :-)

    No dobra - że część policjantów jest popierdolona to rozumiem - jak już
    piałem wyjaśnieniem jest albo negatywna selekcja albo uszkodzenia
    osobowości wywołane służą. Ty się taki urodziłeś czy coś ci zaszkodziło? :P

  • 40. Data: 2017-09-26 20:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >faktyczny jest taki, że w momencie zatrzymania i zaraz po się po
    >prostu przypierdalał. A potem na siłę znalazł uzasadnienie.

    Akurat fonia sie zepsula, wiec owszem - zatrzymal spytac sie o
    personalia, a potem ... czy tak na sile ?

    Na sile, to trzeba bylo kamere skonfiskowac, jako dowod w sprawie :-)

    >Oczywiście, że nie. Jesteś równie popierdolony jak owa
    >niedorzeczniczka? :P

    Ale takie jest prawo.
    Czy to jej wina, ze nie ma tam "dopuszcza sie przejezdzanie przy
    wyprzedzaniu rowerow, traktorow i pojazdow wolnobieznych" ?

> [...]
    >już piałem wyjaśnieniem jest albo negatywna selekcja albo uszkodzenia
    >osobowości wywołane służą. Ty się taki urodziłeś czy coś ci

    No ale co proponujesz - dyspense dla nowozencow ? :-)

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/potajemni
    e-wmieszali-się-w-tłum-gości-na-ślubie-w-bydgoszczy-
    po-przysiędze-dopadli-pana-młodego/ar-BBzPAma

    No i nie wiem - pochwalic ze poczekali, zganic, ze nie zgarneli przed
    ceremonia, czy zganic, ze nie poczekali do dnia nastepnego :-)

    J.