  • 41. Data: 2017-09-26 20:52:32
    Temat: Re: Brama
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2017 o 20:06, J.F. pisze:

    > Akurat fonia sie zepsula, wiec owszem - zatrzymal spytac sie o
    > personalia,

    No więc dostał odpowiedź i niech spada. Wogóle co to za pomysł, żeby
    zatrzymywać następnego w kolejce?

    > Ale takie jest prawo.

    Zapisz się do policji. Naprawdę prawo wymaga, żeby niedorzeczniczka
    pieprzyła od rzeczy niepytana? No to trzeba zmienić prawo albo
    niedorzeczniczkę.

    > Czy to jej wina, ze nie ma tam "dopuszcza sie przejezdzanie przy
    > wyprzedzaniu rowerow, traktorow i pojazdow wolnobieznych" ?

    > No ale co proponujesz

    Żebyś się w łeb piedolnął. Albo przestał pieprzyć od rzeczy. W Polsce
    jakbyś nie pamiętał obowiązuje dmnmniemanie niewinności. Wiem że
    postsowieci nie wszyscy rozumieją...

    Shrek

  • 42. Data: 2017-09-26 21:02:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No więc dostał odpowiedź i niech spada. Wogóle co to za pomysł, żeby
    >zatrzymywać następnego w kolejce?

    Powiedzmy - uzasadnione podejrzenie.
    Padlaby odpowiedz ze nie znaja ... to co by bylo, jakby pasy byly
    zapiete ?

    >Zapisz się do policji. Naprawdę prawo wymaga, żeby niedorzeczniczka
    >pieprzyła od rzeczy niepytana? No to trzeba zmienić prawo albo
    >niedorzeczniczkę.

    Ale przeciez spytana byla.
    Prawo jak najbardziej trzeba zmienic.
    A rzeczniczka co ma ci powiedziec - ze wolno przejezdzac ?

    >Żebyś się w łeb piedolnął. Albo przestał pieprzyć od rzeczy. W Polsce
    >jakbyś nie pamiętał obowiązuje dmnmniemanie niewinności. Wiem że
    >postsowieci nie wszyscy rozumieją...

    No to przeciez nie proponuje zabrac PJ, a dmuchanko to nie zadna kara
    :-)

    Lepiej sie na Ameryke powolaj i jej brak dyskryminacji, ktory przeciez
    i u nas obowiazuje :-)

    J.

  • 43. Data: 2017-09-26 21:09:15
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 26 Sep 2017 17:54:04 +0200, Shrek wrote:
    > a policjant od tego, by służyć społeczeństwu

    Myślę że pomyliło ci się "służenie" z "byciem na usługach". Służby
    mundurowe mają za główne zadanie chronić społeczeństwo, a to przejawia
    się m.in. łapaniem idiotów na motocyklach - różnymi drogami. Z artykułu
    który JF przytoczył wynika zresztą że w tym wypadku skutecznie.

    Ten wątek pokazuje że dużo osób wychodzi z domyślnego założenia "zły
    policjant bo wlepił mandat"... A nikt tutaj nie zna pełnego kontekstu
    zdarzenia, ani lokalnej ludności. Policjant natomiast swój rewir zna od
    podszewki.

    Ja sam nie wiem co tam się wydarzyło - nie było mnie tam i nie znam tych
    ludzi, jednak nic nie wskazuje na to by zaszła jakakolwiek
    nieprawidłowość. A bezmyślnie plucie na funkcjonariuszy którzy na co
    dzień narażają zdrowie i życie uważam po prostu za żałosne.

    Mateusz

  • 44. Data: 2017-09-26 21:23:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2017 o 21:02, J.F. pisze:

    > Powiedzmy - uzasadnione podejrzenie.

    A czym uzasadnione?

    > Padlaby odpowiedz ze nie znaja ... to co by bylo, jakby pasy byly zapiete ?

    Gaśnica, bieżnik, spalona żarówka. Przecież pies się nie krył z tym, żę
    skoro nie dostanie nazwiska to przypieprzy się do czegoś. Paragraf się
    znajdzie.

    > Ale przeciez spytana byla.

    Ale nie o to.

    > Prawo jak najbardziej trzeba zmienic.
    > A rzeczniczka co ma ci powiedziec - ze wolno przejezdzac ?

    A pytał ją ktoś? Więc nie musi nic mówić. Czasem lepie:P

    > No to przeciez nie proponuje zabrac PJ, a dmuchanko to nie zadna kara :-)

    Następnym razem ci komputer zabiorą. Też żadna kara. Przecież oddadzą.
    Albo na 48 wezmą. Jak już pisałem - trolujesz, albo jesteś prosty sowiet.

    Shrek

  • 45. Data: 2017-09-26 21:28:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślę że pomyliło ci się "służenie" z "byciem na usługach".

    Myślę, że nic mi się nie pomyliło.

    > Ten wątek pokazuje że dużo osób wychodzi z domyślnego założenia "zły
    > policjant bo wlepił mandat"...

    Nie. Zły bo go motorant objechał, więc mu się faja zmarszyła i
    postanowił się przypierdolić do następnych, żeby sobie penisa wyprostować.

    > A nikt tutaj nie zna pełnego kontekstu
    > zdarzenia, ani lokalnej ludności. Policjant natomiast swój rewir zna od
    > podszewki.

    No to jak znał, to pochuj się pytał?

    > A bezmyślnie plucie na funkcjonariuszy którzy na co
    > dzień narażają zdrowie i życie uważam po prostu za żałosne.

    Dlatego piszę, że rozróżniam psów i policjantów. Przez psów i
    płaszczaków ostatnio niestety trochę wstyd być policjantem. Nie pomagasz.

    Większość policjantów jest normalnych. Tacy jak ten psują im opinię. I
    bronienie ich tylko pogarsza sprawę. A potem jest jęk, że obywatele
    traktują drogówkę jak wroga.

    Shrek.

  • 46. Data: 2017-09-26 21:49:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A czym uzasadnione?

    >Gaśnica, bieżnik, spalona żarówka. Przecież pies się nie krył z tym,
    >żę skoro nie dostanie nazwiska to przypieprzy się do czegoś. Paragraf
    >się znajdzie.

    No wlasnie tego nie uslyszalem.
    A szukac daleko nie musial - brak pasow, 200zl sie nalezy.
    I rzecznik nie musi sie dlugo tlumaczyc :-)

    >Ale nie o to.

    >A pytał ją ktoś? Więc nie musi nic mówić. Czasem lepie:P

    Czasem lepiej.

    >Następnym razem ci komputer zabiorą. Też żadna kara. Przecież
    >oddadzą. Albo na 48 wezmą. Jak już pisałem - trolujesz, albo jesteś
    >prosty sowiet.

    Ale dmuchanko przeciez czasem urzadzaja, to czemu pan mlody mialby byc
    wyjatkiem :-)

    J.

  • 47. Data: 2017-09-26 23:11:50
    Od: j...@i...pl

    On 26 Sep 2017 19:09:15 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:

    >A bezmyślnie plucie na funkcjonariuszy którzy na co
    >dzień narażają zdrowie i życie uważam po prostu za żałosne.

    Najbardziej narażają życie Ci stojący w krzaczorach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 48. Data: 2017-09-26 23:38:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Mateusz Viste"

    > Jednak w policji pracują idioci. Zamiast przeprosić/olać sprawę to
    > tłumaczą się bzdurnie, jednocześnie się pogrążając.

    Z tego co czytam (filmu nie oglądałem) to rozumiem że chcieli zatrzymać
    motocyklistę co na jednym kole figlował, ten się nie zatrzymał, to
    zatrzymali kolegów za nim. Koledzy wykazując brak współpracy dostali
    mandat bo akurat się zdarzyło że pasy nie zapięte. Ja tu żadnego problemu
    nie widzę, i na miejscu policjanta pewno postąpiłbym podobnie, wszak
    chodziło o zatrzymanie motocyklisty-idioty, a skoro kolejni idioci
    próbują go nieudolnie kryć, to mają za swoje.

    A czy to orszak weselny, pogrzebowy czy też transport uranu nie ma w
    ogóle znaczenia - wypadek z udziałem motocyklisty-idioty miałby te same
    konsekwencje.
    ---
    Dlatego osobiście jestem za tym by wprowadzić prawną możliwość corocznego
    odstrzelenia pewnej małej ilości policjantów a także piszących na niusy :-)

  • 49. Data: 2017-09-26 23:40:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Mateusz Viste"

> [...]

    nieprawidłowość. A bezmyślnie plucie na funkcjonariuszy którzy na co
    dzień narażają zdrowie i życie uważam po prostu za żałosne.
    A ja narażam się na czytanie twoich pierdół i co z tego ?

    Mateusz

  • 50. Data: 2017-09-26 23:41:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    Większość policjantów jest normalnych. Tacy jak ten psują im opinię. I
    bronienie ich tylko pogarsza sprawę. A potem jest jęk, że obywatele
    traktują drogówkę jak wroga.
    ---
    Moim zdaniem nie jest tak jak piszesz. Władza deprawuje i tyle.