    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Brakło prądu
    Date: Wed, 13 Apr 2022 00:33:56 +0200

    W dniu 12.04.2022 o 11:23, K pisze:

    > Masz:
    > https://www.youtube.com/watch?v=VnGRFwDrLHo

    To jest ciekawa realizacja. Gość zrobił interfejs do Home Assistanta, co
    elastyczne jest, można różne zachowania definiować.

    Tyle, że aby to zadziałało trzeba do użycia tego trzeba rozległej sieci
    Wifi. A Wifi niespecjalnie nadaje się do tworzenia sieci rozproszonej.
    Tu raczej dedykowana sieć sensorowa ma sens. Projekt w ogóle tego
    zagadnienia nie porusza koncentrując się tylko na module pomiarowym i
    zakładając, że w niej jest Home Assistant. No ale nie jest, więc
    właściwie niczego ten projekt nie wnosi. Sam pomiar napięcia z dzielnika
    to programistyczny banał.

    Ja sobie taką sieć sensorową zbudowałem. I przysyłam pomiary. Ale dal
    odmiany nie zrobiłem modułu pomiarowego napięcia takiego, który by to
    wykorzystał. Po prostu innymi pierdołami zajmuję się.

    > albo:
    > https://www.youtube.com/watch?v=BcNR2Gs6oQI

    Jak tym "gównem" z BT połączę się z domu?

    > teraz skoncz jalowa dyskusje i pochwal sie efektem koncowym.

    Żeby dyskusja nie była jałowa musiałbyś chyba trochę ogarnąć temat.
    Powyżej masz wskazówki.