  • Data: 2022-04-13 10:58:38
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2022 o 23:36, ii pisze:
    > No ok, to dowodzi, że zapotrzebowanie jest. Ale jak miałbym zrobić by
    > mnie to w domu informowało? BT to jest max 10 metrów. Na dodatek jak
    > rozumiem jedynie na smartfonie da się tego używać.

    to jest gotowe rozwiązanie dla ludzi którzy:

    - mają smartfona
    - bywają czasem w pobliżu samochodu, chociażby przechodząc

    z tego co pisałeś - chociaż nie śledziłem całego wątku - spełniasz warunki, a
    problemem
    była niemożność sprawdzenia stanu akumulatora kiedy auto jest zaparkowane w garażu -
    jeżeli jednak nie bywasz w okolicy garażu raz na dwa-trzy dni, to owszem, nie przyda
    się,
    chyba że zostawisz tam jakąkolwiek komórkę podłączoną do ładowarki i będziesz
    przesyłał
    powiadomienia dalej przez wifi czy smsy ;)