  • Data: 2022-04-13 14:31:27
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2022 o 12:51, K pisze:

    > Ciekawe historie opowiadasz. Moge wyjsc z domu ze sluchawkami BT
    > zapietymi do laptopa na poddaszu i nadal sluchac muzyki albo z kims
    > rozmawiac. Samochod, ktory antene BT i WiFi ma w srodku tez sie potrafi
    > zapiac do telefonu w domu i ani telefon ani laptop nie stoja na
    > parapecie. Zawracasz ludziom dupe wyimaginowanymi problemami, a jak
    > dostajesz propozycje rozwiazania problemu to wszystko negujesz, a to za
    > daleko, a to za blisko, za zimno, za cieplo, za wysoko, za nisko, za
    > drogo, za tanio, za ciemno...

    Ale nie w garażu 300 metrów dalej. Bo zasięg dookólnego Wifi a tym
    bardziej BT jest za mały. Możesz sobie zrobić antenę kierunkową i
    odebrać w garażu i tak z każdym miejscem musisz mieć antenę kierunkową,
    na parkingu itd. To nie ma sensu. Dlatego właśnie nie nadają się do
    tworzenia nierouterowej sieci rozległej. Do tego nadają się
    bezprzewodowe sieci sensorowe. Tyle, że mają swoją specyfikę.

    > Ale ja tego problemu nie mam. U mnie dziala.

    No i co z tego.