  • Data: 2022-04-13 10:07:09
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/04/2022 23:33, ii wrote:

> [...]
    > Wifi. A Wifi niespecjalnie nadaje się do tworzenia sieci rozproszonej.
    > Tu raczej dedykowana sieć sensorowa ma sens. Projekt w ogóle tego
    > zagadnienia nie porusza koncentrując się tylko na module pomiarowym i
    > zakładając, że w niej jest Home Assistant. No ale nie jest, więc
    > właściwie niczego ten projekt nie wnosi. Sam pomiar napięcia z dzielnika
    > to programistyczny banał.
    >
    > Ja sobie taką sieć sensorową zbudowałem. I przysyłam pomiary. Ale dal
    > odmiany nie zrobiłem modułu pomiarowego napięcia takiego, który by to
    > wykorzystał. Po prostu innymi pierdołami zajmuję się.

    postaw sobie AP na parapecie albo wystaw antene za okno/zamontuj na
    balkonie.

    > Jak tym "gównem" z BT połączę się z domu?

    Nie wiem ile masz od domu do samochodu ale jak wsiadam do samochodu
    przed domem, a telefon zostawie w pokoju na poddaszu (drugie pietro) to
    sie laczy i do BT i do AA na 5GHz.

    > Żeby dyskusja nie była jałowa musiałbyś chyba trochę ogarnąć temat.
    > Powyżej masz wskazówki.

    Ja mam temat ogarniety. To ty walczysz tutaj z samym soba.