  • Data: 2022-04-07 16:15:55
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2022 o 12:06, K pisze:

    > RaspberryPi Carpc albo jakis klon tego projektu. Mozna ozenic z OBD, do
    > tego potrzebujesz jakiegos modemu z karta SIM i masz odpowiednik tego co
    > oferuje prawie kazdy samochod sredniej klasy wyprodukowany w ostatnich
    > 4-5 latach. Tyle ze bez abonamentu miesiecznego.

    Ale ... mój RS ma 4..5 lat :-)

    Nieważne, ale myślałem jednak o nieco czym innym.

    Przede wszystkim celem jest udostępnienie takiej informacji względnie
    lokalnie więc nie ma potrzeby wystawiania się na inwigilację. Akurat
    dłubię w takich lokalnych połączeniach radiowych, więc sieci komórkowe
    nie są konieczne. Oczywiście nie wykluczam użycia do innych celów.

    Także samo raspebery nie wydaje mi się konieczne. Ja tylko napięcie chcę
    mierzyć. Do tego dowolny procek wystarczy. Moduł radiowy i koniec tematu.

    A o którym projekcie carpc w ogóle myślisz? Może zmienię zdanie...