-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Brak tylnej kanapy i tapicerki a badanie techniczne.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <l...@n...task.gda.pl>
<51acf9e4$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@n...task.gda.pl>
Date: Tue, 4 Jun 2013 00:45:09 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 62
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.88.1
X-Trace: 1370299510 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1208 83.11.88.1:54439
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494116
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 03 Jun 2013 23:23:46 +0200, Łukasz Olczak napisał(a):
> In article <51acf9e4$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>,
> Agent 23908 <k...@t...pl> wrote:
>
>> W dniu 2013-06-03 21:49, Łukasz Olczak pisze:
>>> Jak w temacie. Auto zarejestrowane na 5 osób ale z pewnych przyczyn brak
>>> jest tylnej kanapy oraz elementów wygłuszenia wnętrza i tapicerki (poza
>>> deską rozdzielczą i boczkami drzwi). Czy przy tak "wybebeszonym"
>>> samochodzie mogą być problemy na stacji diagnostycznej?
>>>
>>> --
>>> Pozdrawiam,
>>> Łukasz "Plastik" Olczak
>>> l...@g...com
>>>
>> z fiatem i oplem mogą byc problemy ale ze skodą, VW i dacią logan
>> przejdziesz bez mydła.....
>>
>> IMHO jak samochód ma 3 siedzenia w naturze i w papierach to jest OK
>> jak jest inaczej - to powinni dowód zabrac do wyjaśnienia.
>> Jak ma w dokumentach - 5 osób i nie ma tapicerki tam gdzie trzeba ale
>> wszystkie mocowania foteli i pasów zgodne z przepisami to jest OK, jak
>> wstawisz kanapę z salonu do furgonetki to jest OK dopóki kumple się
>> świetnie bawią i nikomu się nic nie stało, jak się coś stanie i jest
>> problem to nie jesteś OK i ktoś za to musi beknąc....
>>
>> Więc jak tam z Twoim powozem?
>>
>> Agent 23908
>
> Sprawa wygląda tak, że auto ma wyjętą tylną kanapę i całe wygłuszenie, z
> tyłu założona rozpórka między kielichami. Akumulator z tyłu w
> odpowiednim boxie z odpowietrznikiem, wiązka elektryczna idzie przez
> kabinę w peszelu, mocowania pasów punktowych w miejscach seryjnych +
> kubełki. Przewody hamulcowe puszczone w kabinie. 99% gratów posiada
> homologację drogową ECE jeśli takowa jest wymagana (kierownica, pasy,
> naba) lub FIA. Auto to Daihatsu Charade GTti, wykorzystywane do
> amatorskiego sportu. Byłem już na jednej stacji ale czepiali się mawet
> fartuchów przeciwblotnych, że za bardzo wystają poza obrys auta :/
Trzeba było od razu mówić że masz rajdówkę, a nie się czaisz ze
zdemontowaną kanapą.
Niestety - przygotuj się na cuda i diagnostów wygadujących dziwne rzeczy.
Ogólnie geneza problemu jest taka że diagnosta widząc rajdówkę podświadomie
czuje że to pewnie jakimiś osobnymi regulacjami jest traktowane (i się
myli), ale on tych regulacji nie zna, to na wszelki wypadek przyczepi się
do niekompletnego wnętrza, braku pasów bezwładnościowych, regulacji fotela,
a już na pewno niezgodnej ilości miejsc w dowodzie z ilością foteli.
Trzeba szukać diagnosty który pokieruje się rozsądkiem, przejedzie autem
przez swoją ściężkę diagnostyczną, sprawdzi co trzeba i przegląd podbije
jeśli auto jest sprawne.
Ilość miejsc możesz zmienić biorąc papier o zmianie parametrów pojazdu od
rzeczoznawcy.
Znane są przypadki rzeczoznawców co wpiszą Ci tam nawet kubły, pasy 6pkt,
klatkę i inne sportowe cuda. Wtedy trafia to do dowodu tam gdzie normalni
ludzie mają hak albo instalacje LPG. To ułatwia przechodzenie przyszłych
przeglądów.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.13 15:54 PiteR
- 04.06.13 16:56 Tomek-N
- 05.06.13 00:24 Łukasz Olczak
- 05.06.13 00:58 Tomasz Pyra
- 05.06.13 07:17 Jacek
- 05.06.13 20:59 Łukasz Olczak
- 05.06.13 21:09 Ĺukasz Olczak
- 06.06.13 00:42 Łukasz Olczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=