  • Data: 2012-06-29 09:55:50
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 09:10, Kefir pisze:

    > Mam inne zdanie. Moge, czy masz monopol na slusznosc?
    > Drugie: skoro nie zadales sobie odrobinki trudu by poczytac i wciskasz
    > mi w usta nie moje "gadacie" czy mam nadal uwazac Cie za kolege?
    > Pytam, gdyz koledzy tak nie robia.

    No, weź się jeszcze obraź i pozbieraj zabawki. A co do "gadacie" akurat
    mam rację co do Ciebie bo w ciągu ostatnich 2 tyg mogłem być praktycznie
    pewien, że w odpowiedziach na pytania z Sikacza zobaczę odsyłacz w
    wykonaniu Twoim i AZ. I zrobiło się to dla mnie dużo bardziej uciążliwe
    niż same pytania.
    Poza tym jeśli myślicie że taka strategia (o ile to jest strategia)
    przyniesie efekt w postaci zamknięcia rzygacza to śmiem wątpić - Lovtza
    i tak ma te wszystkie posty na forum Ścigacza, więc to co wypuszczają na
    zewnątrz ani go ziębi ani grzeje, za to "odsyłacze" maja tylko jeden
    efekt - zniechęcają ludzi szukających informacji na Sikaczu do nas, do
    Precli I O TO GŁÓWNIE MAM PRETENSJĘ. Jeśli ktoś jest traktowany jak
    pętak tylko dlatego że zadał pytanie na forum Ś (a często nie ma pojęcia
    że to jest pchane dalej i trafia tutaj) to nic dziwnego, że potem w
    Polskę idzie fama Precli jako zadufanych dupków TWA. A wolałbym, żeby
    kojarzono nas z chęcią pomocy i umiejętnością dzielenia się olbrzymią
    zgromadzoną tu wiedzą.

    > Co do strony merytorycznej: warsztat koca zwinal sie dawno temu, po
    > kilku miesiacach.

    Spóźniłeś się o parę minut, właśnie potwierdziłem u źródła i dopisałem
    odpowiedź. Poza tym przypominam, że zgodnie z netykietą warto by się
    podpisywać pod postem, obojętnie z jakiego czytnika korzystasz.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj