  • Data: 2012-06-29 11:04:21
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-29, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Istnieje coś takiego jak filtr :) A szansę można dać każdemu.

    Filtr zmieni to ze u mnie to bedzie jakos wygladalo a na zewnatrz nadal
    smietnik.

    > A bo ja wiem ? Na pytania z zakresu mechaniki i konkretnych skuterów
    > zazwyczaj nie odpowiadam bo Elik się nie psuje więc doświadczenia
    > naprawcze z nim mam żadne, na pytania ogólne zdarza mi się odpowiedzieć
    > bo jakieś pojęcie i doświadczenia z użytkowania skutera mam. Czyli w
    > zgodzie z zasadą Pietrasika. Ja nie czuję imperatywu odpowiadania na
    > każde zadane pytanie, a za innych odpowiadać nie mam zamiaru. Jeśli ktoś
    > zadał pytanie na które nikt nie ma sensownej odpowiedzi to jego pech, i
    > tyle.

    No ale fakt jest taki ze nikt praktycznie nie pomaga.

    > Więc to zmieńmy, vide sygnaturka.

    Mysle ze przeceniasz ich mozliwosci. Oni nie maja pojecia co to grupa
    dyskusyjna, co to usenet a pl.rec.motocykle to dla nich odwrotnie zapisany
    adres domenowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200